Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
12 nov, 2013 20:56
|
|
Borttagen
|
Jag tar fram läxböckerna jag knappt öppnat någon gång och ser på dem med fruktad blick.
12 nov, 2013 20:58
|
|
Borttagen
|
Jag går till köket och tar fram juice åt oss.
- Jag kan hjälpa dig, men du ska ändå göra läxan själv. Säger jag.
12 nov, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
"Jag behöver ingen hjälp, jag är nog ganska bra på kemi"
12 nov, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
Jag nickar och sätter mig ner.
12 nov, 2013 21:03
|
|
Borttagen
|
Jag öppnar boken och börjat först läsa med koncentrerad blick, sedan vandrar jag bara med blicken utan att rikrigt förstå.
12 nov, 2013 21:05
|
|
Borttagen
|
Jag suckar och lägger armarna i kors.
- Du förstår inte. Säger jag och ler.
12 nov, 2013 21:07
|
|
Borttagen
|
12 nov, 2013 21:07
|
|
Borttagen
|
- Nej, du skulle se din min.
12 nov, 2013 21:08
|
|
Borttagen
|
"Öhh, jag förstår allt ... jag är bara avslappnad"
12 nov, 2013 21:11
|
Du får inte svara på den här tråden.