(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Ursäkta?
24 sep, 2013 20:10 |
|
Queen Boo
Elev |
"Minns du ingen av de?"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 sep, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
- Jag vet inte vad du snackar om!
24 sep, 2013 20:59 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vet du vem du är?"
jag är jättecoolig älska mig plz 25 sep, 2013 06:37 |
|
Borttagen
|
- Det är väl klart att jag vet! Suckade jag irriterat.
25 sep, 2013 07:13 |
|
Queen Boo
Elev |
"Så vem är du? "
jag är jättecoolig älska mig plz 25 sep, 2013 07:17 |
|
Borttagen
|
- Va? Jag heter Roxanne.
25 sep, 2013 07:33 |
|
Queen Boo
Elev |
"Det minns du iallafall" fnös jag och fick syn på en dörr"
jag är jättecoolig älska mig plz 25 sep, 2013 15:02 |
|
Borttagen
|
- Va?
25 sep, 2013 15:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kände på handtaget. Låst
jag är jättecoolig älska mig plz 25 sep, 2013 15:55 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen