Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

LotR (Privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

1 2 3 ... 79 80 81 ... 85 86 87
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


Keya skakade på huvudet, "Nej, jag har aldrig varit intresserad av människor eller vilket liv de lever." sa hon. Hon som levt som en eremit, ensam nästan hela sitt liv hade blivit sådan.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

13 nov, 2013 20:33

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


"Du borde prova någon gång" Han kliade sig i håret. "Hur som helst .. jag vet inte varför jag sade 'hur som helst' för jag har inget mer att tillägga" Han skrattade till. "Har du?"

Hola, Mishamigos!

13 nov, 2013 20:50

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya skrattade lätt och började slappna av något, då mannen försvunnit även om fler av hans likar fanns här, vad hon trodde i alla fall.
"Jag tror jag helst låter bli, ser jag på den, kanske jag måste tala med dem." sa hon och rös lätt till.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

13 nov, 2013 20:56

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Han ryckte på axlarna. "Det är ditt val, Keya"

Hola, Mishamigos!

13 nov, 2013 22:18

Vildvittra
Elev

Avatar


"Jag vet." log hon svagt och ställde sig sedan upp, "Men lite vill jag röra på mig, följer du med ut ett tag?" frågar hon vänligt.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

13 nov, 2013 22:19

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Banner såg sig om över axen, spanade runt i rummet och ryckte sedan på axlarna igen. "Okej, jag kan följa dig ut", sade han.

Hola, Mishamigos!

13 nov, 2013 22:47

Vildvittra
Elev

Avatar


"Det blir mycket trevligare då." ler Keya omedvetet intagande. De kommer ut, landskapet ´var stort och brett och den friska luften härlig. Ja, det vill säga när de kommit en bit utanför den lilla byn.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

13 nov, 2013 22:49

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Banner lade händerna bakom ryggen och höll sin takt jämsides med Keya. Efter instängdheten i värdshuset var det bra att få komma ut en stund och han ångrade inte att han följt henne ut.

Hola, Mishamigos!

13 nov, 2013 23:00

Vildvittra
Elev

Avatar


Nu då de var ensamma utan hästar, packning eller behov av att skynda sig var Banners närvaro allt påtagligare. Keya blev konstigt nervös och bet sig i läppen, hon kände så konstigt att hon ville ha Banner nära att han aldrig skulle lämna henne.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

13 nov, 2013 23:11

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


De vandrade på den breda jordvägen under tystnad en lång stund, fortfarande gåendes i små steg. Banner tittade på henne.
"Nu när man är ute tänker man aldrig på hur kvavt det kan vara därinne" En enkel mening, mest skapad för att skapa en spricka i tystnaden, men den dög för honom.

Hola, Mishamigos!

13 nov, 2013 23:18

1 2 3 ... 79 80 81 ... 85 86 87

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

Du får inte svara på den här tråden.