Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
"Grattis,sa madam pomfrey. det blev en liten pojke
8 aug, 2013 23:30
|
|
Borttagen
|
" Pontus!" Sa jag med lycka i rösten
8 aug, 2013 23:30
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 23:31
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 8 kl. 23:32
Antal ändringar: 2
|
|
Borttagen
|
" Du kan gå till Lilja nu " Sa jag
8 aug, 2013 23:31
|
|
Borttagen
|
Madam pomfrey undersökte mig ordentligt.
"Hm..sa hon den lille verkar inte röra sig. Jag ska gå och hämta ett ultraljud
8 aug, 2013 23:33
|
|
Borttagen
|
Pontus ?! " sa jag förvirrande
8 aug, 2013 23:33
|
|
Borttagen
|
" Vad är det med det då?" Fräste jag
8 aug, 2013 23:34
|
|
Borttagen
|
" det är ett så fint namn, det ska han heta, sa jag"
8 aug, 2013 23:35
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 23:35
|
|
Borttagen
|
Men äntligen kom mina verkar också. Jag log av lättnad.
"Såja,nu vill din lilla komma ut också, sa madam pomfrey.
Jag krystade och krystade,Det gjorde fruktansvärt ont, men tillslut kom min bebis ut.
"Grattis,det blev en liten flicka,sa madam pomfrey och lade henne i min famn.
8 aug, 2013 23:39
|
Du får inte svara på den här tråden.