(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 19:48 |
|
Borttagen
|
" Dakota, kan vi inte ge oss av imorgon?"
4 jul, 2013 19:48 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
" Dakota, vi måste lära oss mer om trollformler och trolldrycker, vi måste ju kunna försvara oss mot alla farliga varelser, det är därför det heter Den förbjudna skogen " Sa jag
4 jul, 2013 19:51 |
|
TildeW
Elev |
"Och det är därför jag får gå och hamra böcker i den avskilda avdelningen sedan jag var 12 år!" sa jag.
4 jul, 2013 19:53 |
|
Borttagen
|
" Men jag då?" Sa jag
4 jul, 2013 19:53 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 19:55 |
|
Borttagen
|
" Men tänk om det händer dig något, då måste jag kunna göra en trolldryck som kan hjälpa dig "
4 jul, 2013 19:56 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
" Men du kan få något utbrott och då måste ju jag kunna hjälpa dig "
4 jul, 2013 19:58 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen