PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Man tycker ju det" säger Aily och skrattar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 jan, 2014 18:48 |
|
Borttagen
|
Meia ler. "Hur länge har de ens hållit på med det där? Jag kommer i alla fall ihåg att när jag kom till lägret så jagade de nymferna hela tiden."
7 jan, 2014 18:51 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag tror att dom har gjort det sedan dom först såg en nymf" säger Aily och ler när ännu en satyr går på nymferna knep.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 jan, 2014 11:44 |
|
Borttagen
|
"Ja, antagligen", håller Meia med.
9 jan, 2014 17:41 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag drömde samma sak i natt igen" mumlar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 jan, 2014 19:19 |
|
Borttagen
|
"Brukar halvblod drömma samma drömmar flera gånger?" frågar Meia. "För det har aldrig hänt för mig."
9 jan, 2014 19:42 |
|
amanda1104
Elev |
"Bara om det händer igen" mumlar Aily.
[Jag vet faktiskt inte] Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jan, 2014 09:14 |
|
Borttagen
|
[Inte jag heller tehe cx]
"Vi borde ta reda på om halvblod drömmer samma drömmar, eller om det hände en gång till", sa Meia efter ett tag. 10 jan, 2014 15:48 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag hoppas att det är samma" mumlar Aily.
"Men vem ska vi fråga?" Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jan, 2014 15:50 |
|
Borttagen
|
"Keiron, kanske. Han vet kanske inte, men jag kan inte komma på någon annan som vi skulle kunna fråga."
10 jan, 2014 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen