ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Tack, jag tycker allting har blivit ganska rörigt här. Jo, men du har i alla fall gjort bra försök för att det inte ska bli rörigt här, bossen ![]()
28 maj, 2011 15:42 |
|
EMELESEL
Elev |
Haha
28 maj, 2011 15:44 |
|
Knizzlare
Elev |
28 maj, 2011 15:45 |
|
EMELESEL
Elev |
Ni är lite ostyriga ibland
28 maj, 2011 15:46 |
|
Knizzlare
Elev |
28 maj, 2011 15:47 |
|
jan
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Du kanske inte ska skoja om det, det är tillräkligt förvirrat i tråden iallafall! jag vet hur man länkar vad ska jag länka ? Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 maj, 2011 16:58 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av EMELESEL: Du kanske inte ska skoja om det, det är tillräkligt förvirrat i tråden iallafall! jag vet hur man länkar vad ska jag länka ? Dom andra örebroträfftrådarna, du vet inför örebroträffen, biotråden, aa, dom trådarna ![]()
28 maj, 2011 16:59 |
|
jan
Elev |
Det är fixat
något mer jag ska göra ? Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 maj, 2011 17:02 |
|
Knizzlare
Elev |
28 maj, 2011 17:05 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Nymfadora Tonks: det är nog bra om man kollar tråden örebro träff BIO! Ja, det kan man göra jan! Varför har du inte skrivit att Santi kommer? oj fixar det bra! vi vill ju att så monga så möjligt kommer 30 maj, 2011 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen