GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men då måste vi nog läsa varandras.. hehe. Hur långt har du kommit ? Jag har skrivit 9 kapitel på min :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: oh, it sucks.. Vi kan hjälpa varandra! x) Absolut inte! Jag ska skriva ett kapitel i morgon, men har inga idér Ja, vilken bra idé! 3 8 aug, 2012 08:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OKajj! Ska läsa Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men då måste vi nog läsa varandras.. hehe. Hur långt har du kommit ? Jag har skrivit 9 kapitel på min :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: oh, it sucks.. Vi kan hjälpa varandra! x) Absolut inte! Jag ska skriva ett kapitel i morgon, men har inga idér Ja, vilken bra idé! 3 Ebba: Okej! 8 aug, 2012 09:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OKajj! Ska läsa Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men då måste vi nog läsa varandras.. hehe. Hur långt har du kommit ? Jag har skrivit 9 kapitel på min :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: oh, it sucks.. Vi kan hjälpa varandra! x) Absolut inte! Jag ska skriva ett kapitel i morgon, men har inga idér Ja, vilken bra idé! 3 Ebba: Okej! jag skrev nyss endå ett apitel men jag har fortfarande idé tårka! btw, din ff verkar super efter första kapitlet redan! ♥ 8 aug, 2012 09:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Å tack! ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OKajj! Ska läsa Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men då måste vi nog läsa varandras.. hehe. Hur långt har du kommit ? Jag har skrivit 9 kapitel på min :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: oh, it sucks.. Vi kan hjälpa varandra! x) Absolut inte! Jag ska skriva ett kapitel i morgon, men har inga idér Ja, vilken bra idé! 3 Ebba: Okej! jag skrev nyss endå ett apitel men jag har fortfarande idé tårka! btw, din ff verkar super efter första kapitlet redan! ♥ Din verkade bra redan efter prologen ! ♥ Ska fortsätta nu 8 aug, 2012 09:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Å tack! ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OKajj! Ska läsa Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men då måste vi nog läsa varandras.. hehe. Hur långt har du kommit ? Jag har skrivit 9 kapitel på min :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: oh, it sucks.. Vi kan hjälpa varandra! x) Absolut inte! Jag ska skriva ett kapitel i morgon, men har inga idér Ja, vilken bra idé! 3 Ebba: Okej! jag skrev nyss endå ett apitel men jag har fortfarande idé tårka! btw, din ff verkar super efter första kapitlet redan! ♥ Din verkade bra redan efter prologen ! ♥ Ska fortsätta nu Naw tack så mycket! men du behöver väll inte ljuga för min skull! 8 aug, 2012 09:15 |
|
Cindy
Elev |
8 aug, 2012 09:20 |
|
Borttagen
|
8 aug, 2012 09:27 |
|
Lills
Elev |
8 aug, 2012 09:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ljuger INTE. Jag har läst hela din nu och den är amazing ! ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Å tack! ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OKajj! Ska läsa Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men då måste vi nog läsa varandras.. hehe. Hur långt har du kommit ? Jag har skrivit 9 kapitel på min :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: oh, it sucks.. Vi kan hjälpa varandra! x) Absolut inte! Jag ska skriva ett kapitel i morgon, men har inga idér Ja, vilken bra idé! 3 Ebba: Okej! jag skrev nyss endå ett apitel men jag har fortfarande idé tårka! btw, din ff verkar super efter första kapitlet redan! ♥ Din verkade bra redan efter prologen ! ♥ Ska fortsätta nu Naw tack så mycket! men du behöver väll inte ljuga för min skull! 8 aug, 2012 09:32 |
|
Borttagen
|
God morning!
Hur länge sover ni på morgonen? Jag sover olika, och i dag till ungefär nu 8 aug, 2012 09:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen