Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emma Granger
Elev |
Kära, söta, underbara Eira.
Du skriver så fantastiskt bra att man skulle kunna vänta i 80 år på ett kapitel! Jag tycker som någon annan jag såg här. Joanne Kathleen Rowling fick också skrivkramp och hade inte tid att skriva men folk slutade inte läsa hennes böcker ändå. Du skriver som en gudinna och allt ♥ Trött tjej <333 17 sep, 2012 14:57 |
|
JosefinFini
Elev |
Du dryg, dålig? Jag glömt bort allt och vill att du ska sluta?
![]() Du är bäst Eira. Det bara är så helt enkelt. Punkt slut. End of story. Good bye. The end. SLUTA KRÄNKA DIG SJÄLV OCH ALLT DU GÖR!! DU ÄR VERKLIGEN HUR DUKTIG, SNÄLL, FIN OCH UNDERBAR SOM HELST! ♥ Det här är helt klart den bästa ff:en jag har läst, och om du lägger ner den kommer jag lägga mig på golvet och gråta, springa ända dit du bor och be och böna tills du ger med dig. FORTSÄTT SNÄLLA! ♥ Jag kan vänta hur länge som helst ♥ Du är bäst ♥ ![]()
18 sep, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Eira, lyssna på Josefin </3
HON HAR HELT RÄTT!!!!! 20 sep, 2012 19:18 |
|
Ginny4ever
Elev |
Du är så otroligt, fantastiskt, awesome, bäst (jag kan fortsätta hela dan...) på att skriva! Du FÅR INTE tro något annat! Jag älskar din FF och jag vet att så otroligt många andra gör det! Du är inte dryg eller dålig bara för att du inte uppdaterar! Du har ju ett liv utanför mugglis och det måste vi som läsare respektera! Eller hur? Alla som läser din FF läser den ju för att de tycker den är jätte bra, annars skulle man ju inte orka kommentera. Nu har jag, trots under risk att mina föräldrar blir arga på mig för att jag sitter vid mugglis istället för att plugga, tagit mig tid till att skriva den här kommentaren!
Jag älskar din FF, och det borde du också göra! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 23 sep, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
AH NI ÄR BÄST ÄLSKAR ER ♥
Men herregud. Det här är kaoz! Jag har börjat skriva, men det går inte bra alls. Jag ska skriva SORGLIGT, men det går liksom inte. Jag är alldeles för glad. Mitt liv är alldeles för bra, jag är bara glad hela tiden och det är svårt att skriva den här ficen då. Fasen Eira, sluta vara så glad hela tiden XD 23 sep, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Jag älskar dig Eira, haha ♥
Alltså, jag vill ju att du ska vara glad, men, haha, BLI LEDSEN Jagskojade, jag lovar. xD 23 sep, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Äsch, det kommer säkert nån dag i veckan när jag känner mig deprimerad för något xD
24 sep, 2012 07:35 |
|
Emma Granger
Elev |
Du skriver så bra Eira. Man kan ju fortfarande skriva sorgligt när man är glad.
Trött tjej <333 24 sep, 2012 15:31 |
|
Tonks_xD
Elev |
Ja det är väldigt svårt, I know ^^ Men det går, försök så går det, du skriver så bra
![]()
24 sep, 2012 15:33 |
|
Emma Granger
Elev |
Exakt.
Tonks har rätt! xD Trött tjej <333 24 sep, 2012 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen