The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Helt underbart ♥ Men nu greps jag av någon rädsla att Naomi kommer dö
~MY TUMBLR~ 16 dec, 2012 14:02 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Canon or not. We'll see! Men tusen tack ♥Helt underbart ♥ Men nu greps jag av någon rädsla att Naomi kommer dö 16 dec, 2012 14:07 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Twiie: Vad menar du med de där punkterna? Och nu har jag haft tid att läsa kapitlet. Det är jätte bra och jag önskar jag kunde skriva som dig! Jag lade inte märke till några fel även om det är snyggare och lättare att läsa text utan (...) istället kan man använda t.ex. -...- eller ,...,. Men jätte bra och jag längtar efter att se en bild på den lilla bebisen (; Jag hittar inget "(...)" i texten O.o (så att ingen missuppfattar mig så försöker jag inte vara elak mig dig, jag är bara nyfiken, då jag inte förstår vad du menar)
16 dec, 2012 16:21 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Jag tror att hon menar själva ( och ), inte punkterna Skrivet av Twiie: Vad menar du med de där punkterna? Och nu har jag haft tid att läsa kapitlet. Det är jätte bra och jag önskar jag kunde skriva som dig! Jag lade inte märke till några fel även om det är snyggare och lättare att läsa text utan (...) istället kan man använda t.ex. -...- eller ,...,. Men jätte bra och jag längtar efter att se en bild på den lilla bebisen (; Jag hittar inget "(...)" i texten O.o (så att ingen missuppfattar mig så försöker jag inte vara elak mig dig, jag är bara nyfiken, då jag inte förstår vad du menar) ~MY TUMBLR~ 16 dec, 2012 16:34 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 16 dec, 2012 18:52 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Jaha! Nu fattar jag precis Skrivet av Josefin_Weasley: Jag tror att hon menar själva ( och ), inte punkterna Skrivet av Twiie: Vad menar du med de där punkterna? Och nu har jag haft tid att läsa kapitlet. Det är jätte bra och jag önskar jag kunde skriva som dig! Jag lade inte märke till några fel även om det är snyggare och lättare att läsa text utan (...) istället kan man använda t.ex. -...- eller ,...,. Men jätte bra och jag längtar efter att se en bild på den lilla bebisen (; Jag hittar inget "(...)" i texten O.o (så att ingen missuppfattar mig så försöker jag inte vara elak mig dig, jag är bara nyfiken, då jag inte förstår vad du menar)
16 dec, 2012 20:36 |
|
Ginny00
Elev |
Naomibilder i Prattråden!
17 dec, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
Förlåt att jag inte kommenterade tidigare
Men jätteawesome ♥ Superbraaaaa ♥ Och nä, nu tänker jag inte skriva en lång och fin kommentar. Sorry. Men jag kan verkligen inte skriva min mobil. Hejdå fina Johanna 17 dec, 2012 21:38 |
|
HannaPanna
Elev |
18 dec, 2012 20:12 |
|
T3DDY
Elev |
Nu känner jag mig trög som inte har läst förrän nu :C Trodde att det bara var nån som hade kommenterat hur awesome du är, men det var ju du som hade skrivit ett awesome kapitel! ♥ Och nej, jag missbrukar inte det awesome ordet awesome. Jag har bara skrivit det två fyra gånger, eftersom du är helt awesome, skriver awesome och awesome är ett awesome ord.
Jaja, åter till ditt awesome kapitel skrivet av dig, du awesomea typ ♥ Okej, det här har jag sagt några gånger nu. Du beskriver jättebra, du får allt att kännas så verkligt, precis som en duktig, vuxen författare. Kort sagt, det var ett awesome kapitel, som vanligt ♥ Förresten, kan någon länka till prattråden?
19 dec, 2012 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen