Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 79 80 81 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Victoire Weasly
Elev

Avatar


Helt underbart ♥ Men nu greps jag av någon rädsla att Naomi kommer dö För det känns som att du skriver canon... Men jag hoppas att jag har fel

~MY TUMBLR~

16 dec, 2012 14:02

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Helt underbart ♥ Men nu greps jag av någon rädsla att Naomi kommer dö För det känns som att du skriver canon... Men jag hoppas att jag har fel
Canon or not. We'll see! Men tusen tack ♥


16 dec, 2012 14:07

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Twiie:
Och nu har jag haft tid att läsa kapitlet. Det är jätte bra och jag önskar jag kunde skriva som dig! Jag lade inte märke till några fel även om det är snyggare och lättare att läsa text utan (...) istället kan man använda t.ex. -...- eller ,...,.

Men jätte bra och jag längtar efter att se en bild på den lilla bebisen (;
Vad menar du med de där punkterna?
Jag hittar inget "(...)" i texten O.o
(så att ingen missuppfattar mig så försöker jag inte vara elak mig dig, jag är bara nyfiken, då jag inte förstår vad du menar)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

16 dec, 2012 16:21

Victoire Weasly
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Twiie:
Och nu har jag haft tid att läsa kapitlet. Det är jätte bra och jag önskar jag kunde skriva som dig! Jag lade inte märke till några fel även om det är snyggare och lättare att läsa text utan (...) istället kan man använda t.ex. -...- eller ,...,.

Men jätte bra och jag längtar efter att se en bild på den lilla bebisen (;
Vad menar du med de där punkterna?
Jag hittar inget "(...)" i texten O.o
(så att ingen missuppfattar mig så försöker jag inte vara elak mig dig, jag är bara nyfiken, då jag inte förstår vad du menar)
Jag tror att hon menar själva ( och ), inte punkterna

~MY TUMBLR~

16 dec, 2012 16:34

amanda1104
Elev

Avatar


SUPERBRA!!!!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

16 dec, 2012 18:52

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Twiie:
Och nu har jag haft tid att läsa kapitlet. Det är jätte bra och jag önskar jag kunde skriva som dig! Jag lade inte märke till några fel även om det är snyggare och lättare att läsa text utan (...) istället kan man använda t.ex. -...- eller ,...,.

Men jätte bra och jag längtar efter att se en bild på den lilla bebisen (;
Vad menar du med de där punkterna?
Jag hittar inget "(...)" i texten O.o
(så att ingen missuppfattar mig så försöker jag inte vara elak mig dig, jag är bara nyfiken, då jag inte förstår vad du menar)
Jag tror att hon menar själva ( och ), inte punkterna
Jaha! Nu fattar jag precis *trög*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

16 dec, 2012 20:36

Ginny00
Elev

Avatar


Naomibilder i Prattråden!

17 dec, 2012 16:50

Borttagen

Avatar


Förlåt att jag inte kommenterade tidigare (Skyll på min väldigt sega mobil jag just nu använder...)

Men jätteawesome ♥
Superbraaaaa ♥
Och nä, nu tänker jag inte skriva en lång och fin kommentar. Sorry.
Men jag kan verkligen inte skriva min mobil.

Hejdå fina Johanna

17 dec, 2012 21:38

HannaPanna
Elev

Avatar


åh men Johanna din fina

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

18 dec, 2012 20:12

T3DDY
Elev

Avatar


Nu känner jag mig trög som inte har läst förrän nu :C Trodde att det bara var nån som hade kommenterat hur awesome du är, men det var ju du som hade skrivit ett awesome kapitel! ♥ Och nej, jag missbrukar inte det awesome ordet awesome. Jag har bara skrivit det två fyra gånger, eftersom du är helt awesome, skriver awesome och awesome är ett awesome ord.

Jaja, åter till ditt awesome kapitel skrivet av dig, du awesomea typ ♥
Okej, det här har jag sagt några gånger nu. Du beskriver jättebra, du får allt att kännas så verkligt, precis som en duktig, vuxen författare. Kort sagt, det var ett awesome kapitel, som vanligt ♥

Förresten, kan någon länka till prattråden?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FGpsts1jfvhhgk%2F200.gif%23102

19 dec, 2012 16:42

1 2 3 ... 79 80 81 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.