Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rawenclaw98
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Rawenclaw98: Skrivet av Johnte: Skrivet av Rawenclaw98: Kan ni fattta den här saken? Jo igår kom det ett mail till mig om att mina HP-saker har skickast från USA. Och gissa vad som hände idag då? Det har kommit!!!!!!! Min pappa kommer hem med sakerna senare idag. Fatta hur glad jag är nu! Nice! Jag hade beställt tre trollstavar (harrys, hermiones och Dumbledores), Jag betällde fredagen, förra veckan och det tog typ bara två eller en dag med leveransen EDIT: Oj då jag glömde Horocruxen (medaljongen) Kul! jag kommer inte riktigt ihåg... sorry men får se om jag lägger upp en bild idag eller imon ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
29 feb, 2012 17:57 |
|
JosefinFini
Elev |
29 feb, 2012 17:58 |
|
Rawenclaw98
Elev |
29 feb, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Coolt! Vart ifrån beställde du det? ------------------------------------------- Just nu ligger min Harry Potter-hörna lite utspritt i huset, men jag tänkte snickra ihop en liten Harry Potter-låda nån dag. 29 feb, 2012 18:48 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
Sjukt snyggt! Kan man beställa hem med fraktura där? Det är det enda sättet jag kan betala >.< Men vill endå inte bara beställa hem från bokus.... ![]()
29 feb, 2012 18:54 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Coolt! Vart ifrån beställde du det? ------------------------------------------- Just nu ligger min Harry Potter-hörna lite utspritt i huset, men jag tänkte snickra ihop en liten Harry Potter-låda nån dag. här Fågel-Fenix tack så mycket men jag kan tyvärr inte svara på din fråga ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
29 feb, 2012 19:05 |
|
JosefinFini
Elev |
29 feb, 2012 19:26 |
|
Rawenclaw98
Elev |
29 feb, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
29 feb, 2012 20:05 |
|
Rawenclaw98
Elev |
29 feb, 2012 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen