(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny4ever
Elev |
SUPER AWESOME GREAT!!!!!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 10 mar, 2012 08:47 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Vipratten: Fantastiskt. Som vanligt. Glöm inte att det är lite bokstav efter citat/repliker. Jag kan inte förklara det bättre för tillfället. Min hjärna är tröttmos. Det var bra i alla fall. Ba' så du vet. Haha, jag tror att jag förstår vad du menar ändå ^^ ... Men det känns så bra att ha stora bokstäver efter... :3 ![]()
10 mar, 2012 09:49 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av Vipratten: Fantastiskt. Som vanligt. Glöm inte att det är lite bokstav efter citat/repliker. Jag kan inte förklara det bättre för tillfället. Min hjärna är tröttmos. Det var bra i alla fall. Ba' så du vet. Haha, jag tror att jag förstår vad du menar ändå ^^ ... Men det känns så bra att ha stora bokstäver efter... :3 Visst gör det? o_o . .
10 mar, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av Vipratten: Fantastiskt. Som vanligt. Glöm inte att det är lite bokstav efter citat/repliker. Jag kan inte förklara det bättre för tillfället. Min hjärna är tröttmos. Det var bra i alla fall. Ba' så du vet. Haha, jag tror att jag förstår vad du menar ändå ^^ ... Men det känns så bra att ha stora bokstäver efter... :3 Visst gör det? o_o Det tycker inte jag O.o Är det nåt fel på mig? 10 mar, 2012 10:40 |
|
AlexZz
Elev |
10 mar, 2012 10:42 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av Vipratten: Fantastiskt. Som vanligt. Glöm inte att det är lite bokstav efter citat/repliker. Jag kan inte förklara det bättre för tillfället. Min hjärna är tröttmos. Det var bra i alla fall. Ba' så du vet. Haha, jag tror att jag förstår vad du menar ändå ^^ ... Men det känns så bra att ha stora bokstäver efter... :3 Visst gör det? o_o Det tycker inte jag O.o Är det nåt fel på mig? Nejdå, det handlar mer om vanor, och efter att i hela livet ha haft en lärare som tvingat en att rabbla "Stor bokstav i namn och efter punkt. Stor bokstav i namn och efter punkt" som ett mantra så är det svårt att komma ur det, och visst, det är ett citattecken efter, men det är bättre med en stor bokstav sent än aldrig... Hur som helst så är jag osäker på om det blir ett till kapitel idag... Jag ska börja skriva på det, men jag vet inte om jag hinner klart... ![]()
10 mar, 2012 10:44 |
|
Borttagen
|
^Vi väntar! Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!
10 mar, 2012 10:50 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Vi väntar! Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge! Så sant,så sant... 10 mar, 2012 12:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Borttagen: ^Vi väntar! Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge! Så sant,så sant... Absolut! 10 mar, 2012 12:40 |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av Vipratten: Fantastiskt. Som vanligt. Glöm inte att det är lite bokstav efter citat/repliker. Jag kan inte förklara det bättre för tillfället. Min hjärna är tröttmos. Det var bra i alla fall. Ba' så du vet. Haha, jag tror att jag förstår vad du menar ändå ^^ ... Men det känns så bra att ha stora bokstäver efter... :3 Visst gör det? o_o Det tycker inte jag O.o Är det nåt fel på mig? Det är inget fel på dig! Jag tycker iof att det känns rätt att skriva så, men inte när jag läser. Då blir det bara störigt.. Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
10 mar, 2012 13:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen