Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
aggsih
Elev |
Okej socialt folk mailar nu!!
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 24 nov, 2011 00:38 |
|
Ascendio
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=KfQpz9hgyno
Jag sjunger, men det låter falskt som in i bomben. Och gitarren är alldels darrig..
Tom Felton, really beautiful.
24 nov, 2011 11:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ascendio: http://www.youtube.com/watch?v=KfQpz9hgyno Jag sjunger, men det låter falskt som in i bomben. Och gitarren är alldels darrig.. Det där var väl inte så hemskt? o_O Gitarren lät darrig, ja. Men du sjöng fint! 8D 24 nov, 2011 11:50 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ascendio: http://www.youtube.com/watch?v=KfQpz9hgyno Jag sjunger, men det låter falskt som in i bomben. Och gitarren är alldels darrig.. Det där var väl inte så hemskt? o_O Gitarren lät darrig, ja. Men du sjöng fint! 8D Åh tack! jag tror gitarren lät darrig för jag råkade komma åt strängen som är längst upp
Tom Felton, really beautiful.
24 nov, 2011 11:51 |
|
Borttagen
|
Glad Advent kära mugglisar! ♥
27 nov, 2011 09:08 |
|
si_tonks
Elev |
27 nov, 2011 09:35 |
|
Borttagen
|
OCH OM EN VECKA ÄR DET MUGGLISTRÄÄÄÄFF
27 nov, 2011 09:35 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
27 nov, 2011 09:37 |
|
si_tonks
Elev |
27 nov, 2011 09:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: Whut!? :O Var? OCH OM EN VECKA ÄR DET MUGGLISTRÄÄÄÄFF I Uppsala 27 nov, 2011 09:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen