Rakat av halva haret!
Forum > Off Topic > Rakat av halva haret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kanske läge att låsa tråden då så slipper vi vidare spekulationer.
Jag ber om ursäkt om jag drev på lite, det var inte meningen och förlåt om någon tog illa upp. 6 nov, 2011 00:07 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Det är nog lugnt! Tycker också att tråden kan låsas. Finns ingenting att spekulera kring och användaren är borttagen.
6 nov, 2011 00:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen