Harry Potter är Bi!
Forum > Harry Potter > Harry Potter är Bi!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safrina
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Borttagen: Hahah när du säger sådär blir man ju tvungen!Googla inte "Snape Harry" med SafeSearch av, vad du än gör. Spoiler: Tryck här för att visa! vadå tvångstankar eller? Jag vill snarare tacka för varningen... & säga att det inte fanns nån risk vilket fall.
7 nov, 2011 15:36 |
|
Borttagen
|
Vad är det här för tråd?!
7 nov, 2011 17:22 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad är det här för tråd?! Läs första inlägget? Där brukar det stå vad det är för tråd. 7 nov, 2011 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Vad är det här för tråd?! Läs första inlägget? Där brukar det stå vad det är för tråd. Det var en retorisk fråga. 7 nov, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
du har bra fantasi!
7 nov, 2011 17:30 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Hahah
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 7 nov, 2011 17:40 |
|
annawpotter
Elev |
Jag tror inte att Harry är bi, eftersom han inte en enda gång under böckerna tänkt något kärleksfullt om en man.
Självklart kan man komma fram till att man är bi- eller homosexuell när man är vuxen också, men funderingarna brukar oftast komma i tonårsåldern och eftersom inte Harry ens haft en tanke på det, så tror jag det inte. ![]()
8 nov, 2011 13:01 |
|
felix felicis
Elev |
8 nov, 2011 18:33 |
|
Safrina
Elev |
8 nov, 2011 18:39 |
|
Starvinsky
Elev |
öh, va.
So it's now or never, isn't it? 8 nov, 2011 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen