Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Inspirerade tatueringar?

Forum > Harry Potter > Inspirerade tatueringar?

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
livan98
Elev

Avatar


neee

lumus mxima och prefecticus tortalus

27 okt, 2011 15:56

Borttagen

Avatar


Jag kanske inte ska säga så mycket, det är ju 6 år kvar till jag får tatuera mig, men jag skulle gärna ha ett Dödsreliker märke på vänstra underarmen, och Until the very end någonstans.

29 okt, 2011 19:12

MonsterCookie
Elev

Avatar


När jag får tatuera mig så ska jag tatuera in Always på handleden... Nivet, där precis under handflatan? ^^

wolfstar deserved better.

29 okt, 2011 19:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av accioron:
Skrivet av Borttagen:
Jag hade velat ha Mörkrets märke såklart där den ska vara placerad på armen men det är ju 7 år kvar för mig och jag vet inte om jag gillar HP då och dessutom kommer ju filmerna vara hemskt gammla då xD

Vet någon ett enkelt sätt att göra "fake" tatueringar?


Nä, det kommer de ju knappast att vara. Det skulle liksom vara sju år sedan den sista filmen spelades in, vilket inte är så lång tid. Och dessutom så har väl åldern inte någon betydelse så länge det betyder något för dig?


Hmm... ja men som sagt, vet ju inte om jag gillar HP när jag är arton. Vi får se då, men kommer alltid tycka att Mörkrets märke är fett snyggt. Men sju år är ju ganska lite, det har du fullkomligt rätt i

29 okt, 2011 20:00

Borttagen

Avatar


tänk noga, tänk efter om du verkligen kommer tycka om hp senare i livet när du är 40-50 bast, bättre med saker som har med familj eller dej själv att göra. de betyder ju nått då

8 dec, 2011 19:55

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Inspirerade tatueringar?

Du får inte svara på den här tråden.