Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Samsung s5230
1 feb, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: En Android ZTE Samma... XD 1 feb, 2012 18:36 |
|
Li
Biträdande rektor |
Ska köpa ny mobil i sommar när bindningstiden på den här går ut. LÄNGTAR
without something there is no nothing 1 feb, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Ska köpa ny mobil i sommar när bindningstiden på den här går ut. LÄNGTAR Vad blir det för modell då Li? 1 feb, 2012 18:37 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Ska köpa ny mobil i sommar när bindningstiden på den här går ut. LÄNGTAR Vad blir det för modell då Li? Haha det vet jag inte än... Inte iPhone eller Nokia i alla fall men kan tänka mig Sony Ericsson, Samsung eller HTC! without something there is no nothing 1 feb, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
Har en Sony Ericsson som jag fick i födelsedags-present igår!
Är jätteglad! 1 feb, 2012 18:39 |
|
J00KERN
Elev |
1 feb, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Ska köpa ny mobil i sommar när bindningstiden på den här går ut. LÄNGTAR Vad blir det för modell då Li? Haha det vet jag inte än... Inte iPhone eller Nokia i alla fall men kan tänka mig Sony Ericsson, Samsung eller HTC! Våga vägra Apple! iPhone är värdelöst. Har en sån i jobbet och den kronglar hela tiden samt att det är påfrestande att verkligen hela tiden behöva uppdatera programvaran -'- 1 feb, 2012 18:51 |
|
scarhead
Lärare |
1 feb, 2012 18:58 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har en Sony Ericsson som jag fick i födelsedags-present igår! Är jätteglad! Grattis i efterskott
1 feb, 2012 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen