Minervas hemlighet
Forum > Fanfiction > Minervas hemlighet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly
Elev |
Mer nu
20 apr, 2012 17:21 |
|
Andras<3
Elev |
Kommer mer snart typ i kväll
Hello to the Hole Harry Potters- fan Ronald+Hermione=TRUE Följ min ff femte året. bästa året 21 apr, 2012 10:48 |
|
Nelly
Elev |
Ok
25 apr, 2012 15:06 |
|
Andras<3
Elev |
Hon älskade Hogwarts. Men saknade Tom.
En kväll fyra månader innan dom hade börjat där smög hon, Robin,Adam och Molly upp i ett av tornen, för att inte höras och bli störda när dom körde knallkort. "Molly" Viskar Minerva svagt i dunklet från faklorna. "Vad." "Jo jag är kissig följer du med mig på toa." "Nix men, Kan någon av er vänta utan för när Mina här går på toa." Det sista sa hon högt. Mina brukade dom kalla henne det var Adam som kom på han på stod att det var för långt att säga hella namnet, och Minerva tyckte det var helt okej. "Jag kan." Sa Artur som precis dök upp i dör öpningen. "Tack, kom så går vi." Artur gick först och efter gick Minerva. När dom kom fram till flickornas sa Artur att han skulle passa på att gå på killarnas mitt i mot. "Visst." Svarar Minerva, och går in. Flickornas toa är stor med ett rund vägg i miten som handfaten sitter på. När hon ska tätta händerna kommer det inget vatten. Hon får en liten rynka i pannan, och tittar lite närmare på kranen. en orm är ingraverad i sidan. En tanke slår henne en sak som Tom sa en gång. "Minerva om du ser nåt intressant på hogwarts säg ( Öppna dig)." "Varför då Tom." "Kan jag ej säga men lita på mig." Sen hade han börjat kittla henne. Det är så hon säger nu. "Öppna dig." Nånting händer med kranen. Hon får Panik och springer utt till en väntande Artur. Dom går upp till Dom andra igen och Minerva glömmer snabbt bort detbland allt skratt. När hon lägger sig börjar det där gnagandet att närma sig. Vad var det. Var hon speciel. Vad skulle hänt om hon stanat. Men en sak vet hon Tom visste vad det var. Hello to the Hole Harry Potters- fan Ronald+Hermione=TRUE Följ min ff femte året. bästa året 5 maj, 2012 23:36 |
|
AlexZz
Elev |
6 maj, 2012 08:33 |
|
Andras<3
Elev |
Kommer klart mer snart men jag ska he en liten tävling jag har valt ut några bilder som jag ser.
Minerva som ung. Adam. Robin. Molly som ung. Artur som ung. Och den som kommer närmast får hjälpa mig skriva ett av kapitlerna. Hello to the Hole Harry Potters- fan Ronald+Hermione=TRUE Följ min ff femte året. bästa året 6 maj, 2012 14:49 |
|
onlyoliviaa
Elev |
6 maj, 2012 20:29 |
|
Andras<3
Elev |
Jo om du hittar en så lik bild på dom.
så Får du va med och skriva ett kap eller fler om du är bra. Och jo Jag har nästan skrivit färdigt nästa kap så det borde komma i morn. Hello to the Hole Harry Potters- fan Ronald+Hermione=TRUE Följ min ff femte året. bästa året 8 maj, 2012 22:31 |
|
Miss Black
Elev |
Skrivet av Andras<3: Jo om du hittar en så lik bild på dom. så Får du va med och skriva ett kap eller fler om du är bra. Och jo Jag har nästan skrivit färdigt nästa kap så det borde komma i morn. Det kom imorgon.... Eller efter tre månader... xD Ta inte illa upp. Jag vet hur det är Min bokblogg
27 sep, 2012 18:34 |
|
Andras<3
Elev |
haha ELL
Hello to the Hole Harry Potters- fan Ronald+Hermione=TRUE Följ min ff femte året. bästa året 27 sep, 2012 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen