Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?

Forum > Harry Potter > Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?

1 2 3 ... 7 8 9 10
Användare Inlägg
SweetSweet
Elev

Avatar


Alltså, jag har inget emot Cho. Hon försvarade ju bara sin bästa vän!

If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again...

25 okt, 2011 19:11

Hermione Granger...
Elev

Avatar


Jag hatar inte direkt Cho, men lite sur blev jag också på henne. Men mest ogillar jag Marietta...

Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3

25 okt, 2011 20:52

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Hata inte Cho, men tycker att hon är en ganska onödig karaktär.

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

25 okt, 2011 21:38

Safrina
Elev

Avatar


Skrivet av Dobby, a free elf:
Hata inte Cho, men tycker att hon är en ganska onödig karaktär.

Ja, det kan jag hålla med om men jag tycker samtidigt att det var på tiden att Harry blev kär i någon!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

27 okt, 2011 19:41

Jix
Elev

Avatar


Jag hatar inte Cho, och tycker synd om henne för att Harry hatar henne så mycket typ.
Det var ju inte hennes fel att Marietta skvallrade..

"There's no need to call me sir, professor"

27 okt, 2011 20:13

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Vem är Marietta?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

14 nov, 2011 20:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Vem är Marietta?


Cho chang's bästa kompis. Hon som "skvallrade" om DA till umbridge..

14 nov, 2011 21:01

annawpotter
Elev

Avatar


Jag tycker absolut inte det är konstigt att hon försvarar Marietta, det skulle jag också gjort om det var min bästa vän.
Tycker även att det är väldigt gulligt att hon och Harry är "tillsammans", om man kan kalla det de, ett litet tag i alla fall.
Fast Cho är inte riktigt min typ av människa, tycker också hon är lite gnällig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F2594d8a3eebbd26ca6bc403ec0b06ba3%2Ftumblr_mgzef3pg801rtpflwo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F16886870%2Ftumblr_ls3bwg8UZp1qfcl2go1_500_large.jpg

14 nov, 2011 21:22

Borttagen

Avatar


Hon har all rätt att vara ledsen för allt som händer i hennes liv, jag tycker dock ändå inte om henne. Vet egentligen inte varför. Tycker bara att hon är irriterande och inte gör något alls för historien eftersom det inte händer något seriöst mellan henne och Harry ändå. Min åsikt, finns säkert folk som älskar henne.

16 nov, 2011 19:34

L
Elev

Avatar


Alltså, jag hatar henne inte men det är inte en karaktär jag gillar direkt... >.<

i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork

16 nov, 2011 19:42

1 2 3 ... 7 8 9 10

Forum > Harry Potter > Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?

Du får inte svara på den här tråden.