Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
Forum > Off Topic > Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elderwand
Elev |
20 okt, 2011 20:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Storstädade lägenheten (igen)!
Iiiih har varit helt slut idag och därmed valt att ha en vilodag. Dock blev jag så sjukt pigg nu på kvällstimmarna vilket inte bådar gott eftersom det blir relativt tidig morgon imorgon... därför såg jag mig om i rummet och tänkte "det skulle nog kunna bli lite mer ordningsamt här". Och vips. Till en början skulle det bara blivit snabbstädning för att ordna upp det oordnade men det slutade med att jag sprang lite överallt och gjorde fiiiiiint! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 okt, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
Minns inte, har suttit här för länge.
20 okt, 2011 22:07 |
|
expelliarmus
Elev |
20 okt, 2011 22:17 |
|
Borttagen
|
Tog bort smink.
20 okt, 2011 22:21 |
|
Borttagen
|
typ.. drack hostmedicin, hostade i den där grejen hostmedicinen var i så den splaschade upp i mitt face. MYYS
20 okt, 2011 22:22 |
|
Knizzlare
Elev |
20 okt, 2011 22:24 |
|
Borttagen
|
När jag har tråkigt blir jag väldigt rastlös och gör extremt onödiga saker. Min syrra hade datorn och jag ville bara sätta mig vid den, hade gjort andra saker ett tag men orkade inte göra de sakerna längre. Så jag lade mig i min säng och började studsa en ballong på händerna. Då tänkte jag:
"Äh wtf, har ändå tråkigt. Jag studsar ballongen tills hon slutar och räknar gångerna." Jag kom upp i 800, men sedan så ville jag göra klart dem sista 200 för att komma upp i tusentalet. Min fritid. </3 EDIT: Jag såg det som att träna mitt tålamod och min fokus. 20 okt, 2011 22:25 |
|
Borttagen
|
Blev tillsagd av pappa att "Det är dags att sova."
Nähää! Det är det inte alls! 20 okt, 2011 22:30 |
|
Tonkss
Elev |
20 okt, 2011 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen