Hur tar du dig till skolan?
Forum > Off Topic > Hur tar du dig till skolan?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Jag går några minuter till stationen, sedan åker jag pendeltåg i ca 40 minuter och efter det tunnelbana i en kvart och sen går jag en bit till.
Brukar pricka in det på nästan precis en timme. ![]()
11 okt, 2011 17:34 |
|
leumas vän
Elev |
11 okt, 2011 17:38 |
|
baramin
Elev |
Buss, tar tjugo minuter.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 11 okt, 2011 17:53 |
|
Borttagen
|
Jag går till min skola som tar ungefär två minuter.
Jag bor granne med skolan. 11 okt, 2011 17:57 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Jag tar bussen till skolan i 30 min och sen så går jag i 12 min.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
11 okt, 2011 18:10 |
|
Celebikai
Elev |
11 okt, 2011 18:15 |
|
cannedcorn
Elev |
Går! Det tar 2 minuter att gå för mig.
Fast från pappa tar det 20 min att gå, men jag går ändå. För det är grymt att gå!
11 okt, 2011 18:39 |
|
Borttagen
|
Jag åker två stationer med tåget och går av och går i ungefär 5 minuter.
11 okt, 2011 18:41 |
|
joel9324
Elev |
11 okt, 2011 18:42 |
|
soratanaka
Elev |
Tar buss, eftersom skolan ligger på annan ort (cirka 4 mil om jag minns rätt) och detta tar cirka 45 minuter. Såvida jag inte sovit över hos någon i denna ort, fast då blir det väl oftast buss då med. Tidigare, när jag gick skola i samma ort, tog jag cykeln, men under vintrarna tog jag buss eller promenerade, vilket tog cirka 10 minuter respektive 40 minuter om jag minns rätt.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 okt, 2011 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen