Vad drömde du i natt?
Forum > Off Topic > Vad drömde du i natt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag drömde att jag skulle ha en redovisning i skolan, och skulle precis börja, och då kom det en man in i klassrummet som började hota mig. Ingen i klassen, inte ens läraren, gjorde någonting, dom bara satt och tittade på. Sen när jag inte gjorde något som mannen ville att jag skulle göra så sköt han mig med en pistol och gick därifrån. Då gjorde min lärare så det var ''glasväggar'' runt mitt lik, som sedan låg kvar i klassrummet, och alla i klassen tog fram popcorn och stirrade på min döda kropp. *Host*..
9 nov, 2011 17:26 |
|
seamus
Elev |
Jag drömde att jag gick till skolan sen så kom en svarthåll som tog mig till 1 min innan mamma såg pappa. Det kändes konstig då jag aldrig har sett min pappa. I drömen såg han ut som Ashton Kutcher.
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
9 nov, 2011 17:31 |
|
Fang
Elev |
Jag kommer inte rikitgt ihåg. Jag tror att Nessilini var med i drömmen.
9 nov, 2011 17:43 |
|
Borttagen
|
Haha gud vad man skäms, jag har drömt om en kille xD
9 nov, 2011 17:44 |
|
Correlito
Elev |
9 nov, 2011 17:51 |
|
IamAK
Elev |
alltså åh, det var så skumt... men det var typ som en öken/klassrum men det var ändå brevid hagrids stuga. sen satt jag plötsligt på en brygga, och så kom expelliarmus och satte sig brevid mig och började prata om något jobbigt hon hade varit med om, jag tror det var nåt läskigt mitt i natten typ en våldtäktsman eller en tjuv eller nåt, kommer inte riktigt ihåg. hon grät i alla fall, och kramade mig, och jag kramade hårt tillbaka och tyckte verkligen synd om henne. men sen ställde hon sig plötsligt upp och sa något elakt om mig och massa onödigt skit, och antingen så var det så att hon bara ville visa mig att jag borde vara försiktigt när det gäller att lita på folk eller så trodde jag bara att det var så... jag tog i alla fall inte illa upp. sen när vi var i klassrummet var andra mugglisar också där, och då hade vi en teater lärare som föreslog 3 alternativ, dom flesta inklusive expelliarmus och childhoodlight tror jag att det var, valde det andra alternativet. jag ville också det, men läraren hörde inte mig så jag sket i att ens vara med. eller så hamnade jag med två andra i det sista alternativet. not sure.
det låter nog väldigt konstigt men drömmar är ju det, och jag är inte så jätte bra på att förklara xD 12 nov, 2011 11:12 |
|
Borttagen
|
Drömde att när jag tryckte på tangenterna så blev det andra bokstäver på skärmen än dom som jag använde!
Om jag t.ex skrev "Hej jag heter Tomi" så blev det" Ydu uqt ydgdf Glkj" SHIT VILKEN MARDRÖM </3 12 nov, 2011 14:21 |
|
adliitam
Elev |
12 nov, 2011 14:53 |
|
seamus
Elev |
12 nov, 2011 16:00 |
|
Borttagen
|
Ok det här drömde jag inte inatt, men tyckte att det kunde vara intressant att dela med sig av ändå:
Drömmen Ja det var helt enkelt så att jag stod i ett litet rum - ett kombinerat kök och sovrum, tror jag det var. Eller så var det ett drömrum helt enkelt, som skiftade efter händelserna - i alla fall så var det ganska dunkelt och en kvinna/flicka/brud fanns där inne, som jag tydligen tyckte om. Det slutade i alla fall med en flirt och sedan så började vi kela i sängen. Problemet var att jag stod fortfarande bredvid, medan en till av mig låg i sängen - han såg lite annorlunda ut, lite tröttare och ja elakare helt enkelt. Jag blir förtvivlad över detta, det känns så konstigt, så jag utbrister: "Men det där är ju jag? Varför älskar du inte mig?" Varpå hon svara något i stil med: "Nej det är inte du, jag älskar den här delen av dig men inte den du är." Självklart blir man ganska förtvivlad när man hör något sådant, för jag förstod inte hur jag själv, kunde ta min egna förälskelse ifrån mig. Men jag vänder sig, mot mig själv och ler, ett elakt flin. Nästa sekvens så är det bara en person av mig i rummet, som kelar med den här kvinnan då - så två delar var igen en del. Lite senare i drömmen så står jag och pratar med mig själv igen, där han sitter uppe på något svart som jag inte ser. Han ler mot mig och vi börjar prata: Jag: Men vem är du? Han: Jag är du. *Ler* Jag: Ja, men hur kan du vara jag och hur kom du till? Han: Men du, kommer du ihåg alla gånger du lekte ensam när du var mindre? När du pratade med dig själv? Du skapade mig för att ha någon att vara med, något att prata och resonera med. _____________________________ Sedan slutade drömmen och jag tyckte det lät vettigt när jag var vaken - blev ganska rädd, av någon anledning. Sista delen är luddigast och osäkrast på, men ja. Sedan ja, jag har pratat med mig själv när jag var mindre - gör det fortfarande när jag försöker komma fram till något. (inte högt alls och ganska sällan.) Ja nu betyder det här ju inget, men drömmen i sig var lite udda. x) 16 nov, 2011 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen