Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

5 saker ingen vet om dig

Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig

1 2 3 ... 7 8 9 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av harry puck:
Jag är homosexuell

Jag är kär i en tjej i min klass

Jag gillar negrar

Jag är sosse

Jag hatar Harry Påter, alla de där jävla långa och tråkiga böckerna och filmerna är riktigt tråkigt. Fattar ni vad jag menar eller gör ni inte det för då kan jag förklara i pm chat så skriv bara till mig om ni inte fattar. Okej?

Skrivet av harry puck:
Vilken bra idé detta var! Jag ska kolla upp med min mamma och pappa om jag får men det låter skit skoj! Träffa en massa andra rolig människor med samma intresse som en själv... Harry Potter ♥



Värst vad du ändrade åsikt då? Du skrev det där på sida 11 i Uppsalamugglisträfftråden.

23 maj, 2012 15:43

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


1: Jag gillar en kille i min klass som jag har gillar i ungefär 3 år

2: Jag är allergisk mot pollen, nötter och vissa frukter

3: Jag gillar att sitta uppe på mitt lekstugetak

4: Igår bytte jag inlines

5: Jag är en stor sportnörd


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

23 maj, 2012 15:55

Borttagen

Avatar


1. Jag fullständigt älskar baseball och skulle väldigt gärna se älskade Red Sox live.
2. När jag mår dåligt, är stressad, arg eller liknande så "rådfrågar" jag Jokern. Anledningen till det är att den karaktären hjälpte mig ur en svår period ur livet. Kanske ofattbart, men sant.
3. Jag kan i stort sett inte gråta. Gör jag det är det så att det blir fuktigt i ögonen och kanske någon enstaka tår som kommer fram. Men detta är ytterst ovanligt.
4. Jag älskar smärta.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Förutom på ett sexuellt plan. Då avskyr jag det.
Är det en större skada brukar jag dock skratta överdrivet mycket och detta beror inte på att jag är chockad.
5. Trots att mina tankar och liknande kan verka strukturerade så är de i fullständigt kaos och jag trivs med det. Relevant till detta kan vara att jag ljög på ett diagnostest för att förmildra det hela och annars kan jag inte ljuga.

23 maj, 2012 16:37

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-23 kl. 17:43
Antal ändringar: 1

ronnyponny
Elev

Avatar


1. Jag har brutit min arm
2.jag förlorade min mamma precis som Luna när jag var 9
3.Jag har både lockigt och platt hår beroende på när på dagen jag dushar
4.Jag har varit i Qatar
5.jag har 23 fotbollsmedaljer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio2_500.gif

23 maj, 2012 16:48

Somnium
Elev

Avatar


1. Mitt riktiga namn är Alma, inte Caroline. Men jag har Caroline som tilltalsnamn, och jag föredrar att kallas för det (eller för Lissa) för jag tycker inte att Alma känns "jag".

2. Jag är rädd för mig själv.

3. Jag älskar att läsa, men hittar sällan nya böcker som jag tycker om så jag läser bara samma sak om och om igen.

4. Jag tycker cola light/zero är godare än vanlig cola.

5. Jag är extremt bra på att ljuga.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltl5mjKHBF1r39xeeo2_500.gif http://slytherinunicorn.tumblr.com/

23 maj, 2012 16:52

Borttagen

Avatar


1. Jag kan finna ro i att göra ganska tråkiga och enformiga arbetsuppgifter, varför? Arbetet kräver inte någon tankeverksamhet vilket gör att jag får en ursäkt att tänka och dagdrömma om roligare saker.
2. Min flickvän (Manhattan) fick mig att bli ett Batman-fan.
3. Största delen av mina vänner är där för att antingen roa mig eller för att det är en rutin. Sätter inget egentligt värde på dem.
4. Serien One piece har gett mig en hemlig och seriös dröm om att bli en pirat. Dessvärre så är den hederliga (heh) pirattiden slut så det kommer dessvärre bara fortsätta att vara en dröm.
5. Jag hatar fler saker än vad jag gillar.

23 maj, 2012 17:42

Borttagen

Avatar


1. Jag har en enorm hemlighet för min mamma
2. Jag är för tjock dock älskar jag mat
3. att pärla pärlplattor är ett stort intresse
4. Utan musik skulle jag inte orkat stå emot frestelsen att ta mitt liv
5. Jag är på ett sätt beroende av en ''drog''

23 maj, 2012 18:29

GinnyWeasley1
Elev

Avatar


1. Jag gillar inte idrott

2. Jag försöker alltid att klä mig som Hermione

3. Jag är intresserad av dinosaurier och har typ över 100 dinosaurie-leksaker

4. Jag är rädd för att bli vuxen

5. Jag börjar gråta när min mamma borstar mitt hår.

23 maj, 2012 18:33

LevaLivet
Elev

Avatar


1. Jag är den ende i min familj som är troende Kristen.

2. Jag hatar när folk dömer eller diskriminerar andra.

3. Min största dröm är att bli skådespelare (fast mer i teatrar framför riktig publik), men det är nog ingen bra idé eftersom jag stammar, läspar, inte kan säga R och är allmänt blyg.

4. Jag har extremt dålig humor och jag kan flumma över saker som ingen annan tycker är kul

5. Jag oroar mig väldigt mycket för min framtid.

23 maj, 2012 18:47

Borttagen

Avatar


1. Jag vill inte somna, för jag är rädd att när jag vaknar är allt likadant som det var när jag var nio.

2. När jag är nervös börjar jag dra i mina örhängen.

3.

4.

5.

Ska skriva i när jag kommer på.

23 maj, 2012 18:55

1 2 3 ... 7 8 9 ... 13 14 15

Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig

Du får inte svara på den här tråden.