villket är det coolarste spöket
Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_ginny
Elev |
25 okt, 2011 23:45 |
|
adliitam
Elev |
25 okt, 2011 23:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nick har humorn och trevlig men samtidigt en nagel i ögat ibland. hahaa, det uppskattas antar jag.
Sedan vill jag påpeka att Peeves alltid varit en favorit men jag räknar inte dåren som spöke. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 okt, 2011 23:48 |
|
Ms.Markus
Elev |
Efter som det inte står så utförligt om spökena i böckerna så vet jag faktiskt inte vilken jag gillar mest.
Peeves är supercool, fast han räknas ju inte som ett spöke eftersom han är en poltergeist (stavning). Men jag tycker nog The Grey Lady ![]()
26 okt, 2011 08:58 |
|
Borttagen
|
Jag älskar när Peeves gör allt för att förstöra för Umbridge i femman ♥ jag gillar Grå damen och Nick också!
26 okt, 2011 09:45 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar när Peeves gör allt för att förstöra för Umbridge i femman ♥ jag gillar Grå damen och Nick också! Samma här!
26 okt, 2011 09:53 |
|
expelliarmus
Elev |
26 okt, 2011 09:55 |
|
Borttagen
|
Jag skulle ha valt Peeves om jag inte vetat att han inte är ett spöke, så jag väljer sir Nicholas de Mimsy-Porpington
26 okt, 2011 10:06 |
|
Twix
Elev |
Peeves, om han nu hade varit ett spöke!
Men jag tar väl Nästan Huvudlösa Nick 26 okt, 2011 16:37 |
|
Miss_Hj
Elev |
Nästan huvudlöse Nick
14 nov, 2011 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen