Jag tyckte jag såg ------ idag!
Forum > Off Topic > Jag tyckte jag såg ------ idag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
8 okt, 2011 21:50 |
|
superman
Elev |
Intressant 8 okt, 2011 22:05 |
|
Luna 1
Elev |
Jag hade en mardröm då childhoodlight och expelliarmus ville döda mig för att jag trampade hundbajs..
Läskigt..
Tumblr.
8 okt, 2011 22:09
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 8 kl. 22:18
|
|
Borttagen
|
Jag har aldrig sett nån av er man kan vara säker på att jag såg childhoodlight i somras när jag var i Norrköping. Men jag drömmer ofta om Mugglis och människorna här. O__o Ibland flera människor och ibland en speciell människa :s
8 okt, 2011 22:11 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Luna 1: Jag hade en mardröm då childhoodligh och expelliarmus ville döda mig för att jag trampade hundbajs.. Läskigt.. Låter som något vi skulle kunna göra!
8 okt, 2011 22:15 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Luna 1: Jag hade en mardröm då childhoodligh och expelliarmus ville döda mig för att jag trampade hundbajs.. Läskigt.. Låter som något vi skulle kunna göra! Haha, ja absolut! Men det var jätteläskigt ni sprang efter mig och skrek: "VI SKA MÖÖRDAA DIG VI HAAAATAR DIG... DU FÅR AAAALDRIG TRAMPA I HUUUUNDBAJSSSS" och man bara fortsatte springa, livrädd.
Tumblr.
8 okt, 2011 22:19 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Luna 1: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Luna 1: Jag hade en mardröm då childhoodligh och expelliarmus ville döda mig för att jag trampade hundbajs.. Läskigt.. Låter som något vi skulle kunna göra! Haha, ja absolut! Men det var jätteläskigt ni sprang efter mig och skrek: "VI SKA MÖÖRDAA DIG VI HAAAATAR DIG... DU FÅR AAAALDRIG TRAMPA I HUUUUNDBAJSSSS" och man bara fortsatte springa, livrädd. ... Heligt hundbajs? ♏︎ 8 okt, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
Jag hade en dröm att några på mugglis fick reda på min address och kom hem till mig. Min mamma var missnöjd med er...
expelliarmus gjorde en kiwi pyramid men GinnyOlivia nuddade till pyramiden och allt rasade. expelliarmus förlorade förståndet och gick omkring i hela Viksjö (tha place I live) med en yxa och ett leende på läpparna. Vi var tvungna att leta efter henne :s 8 okt, 2011 22:26 |
|
ninja
Elev |
Jag tyckte jag såg Eriskay idag utanför H&M! :O
8 okt, 2011 22:40 |
|
Grace
Elev |
Jag är säker på att jag såg ikka för några dagar sen när hon cyklade förbi busshållplatsen där jag stod
All people smile in the same language <3 8 okt, 2011 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen