om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mixy
Elev |
Ginnerva Wealey! Eller Hermione Granger!
/Tonks-lover "Bokhandlare by day, misslyckad författare by night" 15 okt, 2011 09:52 |
|
Borttagen
|
Skulle helt seriöst vilja vara Dobby för en dag!! Då hade ja kunnat städa mitt jättestökiga rum å tyckt de va KUL under tiden!!!!!!
15 okt, 2011 11:38 |
|
Borttagen
|
Harry tror jag om jag skulle vara någon,men jag skulle vilja vara Hermione,Men mina kompisar säger att jag skulle vara Ginny,Så jag vet inte riktigt....
15 okt, 2011 11:53 |
|
Borttagen
|
FRED WEASLEY så klart. han är rolig och helt klart bäst.
15 okt, 2011 12:07 |
|
Skroffsan
Elev |
hmm... Nevile tror jag... eller Luna xD
![]() Kram...! 15 okt, 2011 15:31 |
|
Borttagen
|
Tonks, Luna, Lily Evans, Fred eller George.
15 okt, 2011 15:33 |
|
idalinapotter
Elev |
16 okt, 2011 16:05 |
|
viktor
Elev |
vet ej
20 okt, 2011 16:42 |
|
Borttagen
|
Antingen Cedric eller Fred eller George, man bara om de inte dör.
Arnas Harry skulle jag tro. 20 okt, 2011 16:54 |
|
LilyLovegood
Elev |
Luna eller Hermione. Kanske jag helst skulle vara Luna ändå...
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
20 okt, 2011 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen