Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

om du skule vara nån i hp vem skule du vara

Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara

1 2 3 ... 7 8 9 ... 15 16 17
Användare Inlägg
Mixy
Elev

Avatar


Ginnerva Wealey! Eller Hermione Granger! Nej förresten TONKS ÄR BÄST!

/Tonks-lover

"Bokhandlare by day, misslyckad författare by night"

15 okt, 2011 09:52

Borttagen

Avatar


Skulle helt seriöst vilja vara Dobby för en dag!! Då hade ja kunnat städa mitt jättestökiga rum å tyckt de va KUL under tiden!!!!!!

15 okt, 2011 11:38

Borttagen

Avatar


Harry tror jag om jag skulle vara någon,men jag skulle vilja vara Hermione,Men mina kompisar säger att jag skulle vara Ginny,Så jag vet inte riktigt....

15 okt, 2011 11:53

Borttagen

Avatar


FRED WEASLEY så klart. han är rolig och helt klart bäst.

15 okt, 2011 12:07

Skroffsan
Elev

Avatar


hmm... Nevile tror jag... eller Luna xD

Kram...!

15 okt, 2011 15:31

Borttagen

Avatar


Tonks, Luna, Lily Evans, Fred eller George.

15 okt, 2011 15:33

idalinapotter
Elev

Avatar


16 okt, 2011 16:05

viktor
Elev

Avatar


vet ej

20 okt, 2011 16:42

Borttagen

Avatar


Antingen Cedric eller Fred eller George, man bara om de inte dör.

Arnas Harry skulle jag tro.

20 okt, 2011 16:54

LilyLovegood
Elev

Avatar


Luna eller Hermione. Kanske jag helst skulle vara Luna ändå...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_md8xld3jyP1r5h04to1_500.gif "Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood

20 okt, 2011 17:06

1 2 3 ... 7 8 9 ... 15 16 17

Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara

Du får inte svara på den här tråden.