Fina namn-tråden
Forum > Off Topic > Fina namn-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Ärligt talat, om jag nån gång får tvillingar tänker jag döpa dem till Dobby och Winky, så himla sött!
16 okt, 2011 01:04 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Ärligt talat, om jag nån gång får tvillingar tänker jag döpa dem till Dobby och Winky, så himla sött! HAHAHAHAHAHAHAH oh god Hm, namn är svårt. Det finns så många fina. :33
16 okt, 2011 01:51 |
|
tyri
Elev |
20 okt, 2011 12:12 |
|
Borttagen
|
Vilma, Lily, Luna, Angelina, Iris, Ellinor och alla långa ovanliga namn.
20 okt, 2011 13:28 |
|
GinnyOlivia
Elev |
20 okt, 2011 13:34 |
|
NinaE
Elev |
jag tycker Lily är ett fint namn.
20 okt, 2011 19:45 |
|
linnvendela
Elev |
Lily♥
Jaha. 20 okt, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Namn jag har blivit kär i ♥Fina pojknamn är: Vincent, Noah, Tristan och Nathaniel. Fina flicknamn är: Ophelia, Juliette, Kendra, Alexandra och Olivia. Amalthea, Adele, Damian, Lucifer, Pagan, Raven, Willow och jag skulle gärna vilja ha barn och döpa dom till Seven eller Wednesday ♥♥♥♥ 20 okt, 2011 21:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Igår kom jag underfund med att jag gillar namnet Rasmus väldigt mycket
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 okt, 2011 09:55 |
|
Elderwand
Elev |
Gillar mitt eget lite faktiskt, dock som alltid vill jag att det ska stavas med w istället för v, Elwira alltså.
Annars; Luka (som tjej), Louisa, Esther, Chantal (engelskt uttal), Melker osv.
21 okt, 2011 11:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen