Frukostvanor
Forum > Off Topic > Frukostvanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Jaa, just nu äter jag typ inget. Bara en halv dl mjölk typ...
Slytherin Pride 12 okt, 2011 20:36 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte äta frukost förrän jag har varit uppe några timmar - alltså har jag inte ätit frukost idag. ^^
12 okt, 2011 20:37 |
|
Borttagen
|
Min frukostvana: Är lunch i skolan. '-'
12 okt, 2011 21:05 |
|
Margaret
Elev |
Jag är en såndär människa som måste äta frukost för att klara dagen.
Idag käkade jag två limpskivor med smör och ost och ett glas oboy. Det går snabbt och smidigt att göra om man har bråttom på morgonen. ![]()
12 okt, 2011 21:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
...eheh.. jag har börjat äta frukost två gånger. typ.
Vaknar på morgonen: tar en enklare frukt och en kopp te - drar ut på en 20-40min promenad för att sedan äta en större frukost med fil, flingor, müsli med nötter samt banan och frysta bär plus marmelad och ost-macka eller leverpastejsmacka. ...och då eventuellt en till kopp te. MMMMmmmmm, på morgonen blir det ingefärsté, senare på dagen blir det en kryddig afrikansk blandning och på kvällen avslutar jag med en blåbär-vanilj-variant eller klassiska earl grey. Fast ikväll blev det den kryddiga varianten ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 okt, 2011 21:29 |
|
Bugglan
Elev |
Frukost är typ det godaste på dagen! :3
Jag äter alltid samma sak: vaniljyoghurt med müsli, apelsinjuice och en maaassa mackor. (Lingongrovaa ♥) Jag äter frukost varje dag, och blir ändå alltid jättehungrig innan lunchen i skolan, så jag undrar hur det skulle vara om jag inte åt frukost ;s 12 okt, 2011 21:41 |
|
luckyBella
Elev |
Äter nästan alltid frukost, om inte det nu är fem minuter innan jag ska gå till skolan. Brukar oftast bli: två rostade mackor med ost, tè och ibland en banan.
12 okt, 2011 21:45 |
|
adliitam
Elev |
Frukost är viktigt, men jag stiger nästan alltid upp för sent för att hinna äta
![]() ![]()
12 okt, 2011 22:01 |
|
Mandy Diamond
Elev |
har slutat vara hungrig på morgonen av någon anledning, men i morse klämde jag i mig 2 våfflor och en kopp te
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
12 okt, 2011 22:03 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Margaret: Åh gud, måste be mamma att köpa limpor.Jag är en såndär människa som måste äta frukost för att klara dagen. Idag käkade jag två limpskivor med smör och ost och ett glas oboy. Det går snabbt och smidigt att göra om man har bråttom på morgonen.
12 okt, 2011 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen