Skåpnummer?
Forum > Off Topic > Skåpnummer?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Just nu har jag underskåp, men vi byter varje termin. Jag är inte så säker på att jag har ett nummer på mitt skåp, har aldrig lagt märke till det i alla fall.
2 okt, 2011 00:19 |
|
Borttagen
|
59, har jag för mig....
2 okt, 2011 01:24 |
|
Amandan
Elev |
Har ett blått överskåp med ett silvrigt lås. Ingen aning om vad det är för nummer på det.. Ganska högt tror jag, typ 350..
Min tumblr!
2 okt, 2011 01:50 |
|
Losa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har glömt skåpnumret -.-' Tror att det är 633, men jag vet inte. Får kolla på måndag ^^ Vi har inte över/under, vi har "hela" skåp Trevligt :3 But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 2 okt, 2011 10:14 |
|
Borttagen
|
Jag har nummer 3 och är över.
2 okt, 2011 10:14 |
|
Borttagen
|
Tror jag har nummer 308.. Kommer inte riktigt ihåg, men underskåp äre iaf. Hatar att ha underskåp. ._.'
2 okt, 2011 13:26 |
|
Borttagen
|
121.
2 okt, 2011 14:11 |
|
evut
Elev |
Kommer inte ihåg, haha.
Överskåp iaf.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
2 okt, 2011 14:12 |
|
Elley
Elev |
2 okt, 2011 14:16 |
|
Borttagen
|
30 och underskåp -.-'
2 okt, 2011 14:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen