vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
Forum > Harry Potter > vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
prongs
Elev |
finns ju inget som man INTE gillar med HP, då måste man va galen! :O
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 6 dec, 2011 15:17 |
|
viktor
Elev |
jag tycker också att den är lite dåligare en de andra filmerna/böckerna mer boken är bättre
6 dec, 2011 16:18 |
|
vevve_puff
Elev |
4:an för att den är äcklig filmen menbocken är JÄTTE bra!
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 6 dec, 2011 16:39 |
|
themarauder
Lärare |
Jag rentutav hatade GOF när den kom ut på bio. Den var hackig och osammanhängande etc.
Ettan, tvåan är dock jättemysiga. Och sjätte och HELA sjuan gillade jag också jättemycket. Jag kan inte välja bland böckerna. Men Ettan, tvåan, trean och fyran har jag läst så sjukt många ggr- =) - just like themarauder 6 dec, 2011 16:41 |
|
Hermia
Elev |
Ja vet nte. Jag tycker bäst om 3:e boken sen 1:a. Har ingen favoritfilm å ja ogillar ingen av böckerna
Once a MADling, always a MADling 7 dec, 2011 21:38 |
|
confundo
Elev |
Alla böcker är helt underbara. Gillar första filmen mest, de är så söta och gulliga, så små haha. Femte filmen gillar jag nog minst men inget med Harry Potter är dåligt.
![]()
7 dec, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
Böcker (sämsta först)
1. Fenixordern 2. Hemligheternas Kammare 3. Halvblodsprinsen 4. Flammande Bägaren 5. De Vises Sten 6. Fången från Azkaban 7. Dödsrelikerna Filmerna (sämsta först) 1. Halvblodsprinsen 2. Flammande bägaren 3. Fången från Azkaban 4. Fenixorden 5. De Vises Sten 6. Dödsrelikerna del 1 7. Hemligheternas Kammare 8. Dödsrelikerna del 2 7 dec, 2011 21:51 |
|
EpicFaiil
Elev |
den sjätte filmen gillar jag minst
22 jan, 2012 16:21 |
|
BlondaHermione
Elev |
Jag kan inte välja utav böckerna, minns inte dem så bra. Men annars tycker jag att Fången från Azkaban och den Flammande Bägaren är jäkla bra som böcker. Sämsta filmen, absolut Fenixordern.
22 jan, 2012 16:30 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Har ingen jag inte tycker om men älskar.
Fenixorden och Dödsrelikerna 22 jan, 2012 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen