Ditt starkaste ämne?
Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
mina bästa ämnen e hemkunskap o matte tror jag :3 kanske bild o slöjd lite också, vet inte riktigt >.<
28 sep, 2011 19:20 |
|
Borttagen
|
Svenska, Hemkunskap och Engelska, dom enda roliga ämnena!
28 sep, 2011 20:56 |
|
evut
Elev |
STARKASTE är nog typ Geografi och något NO-ämne. Kanske matte.
Men jag vet inte riktigt.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
28 sep, 2011 20:58 |
|
MissFniss
Elev |
30 sep, 2011 15:28 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Teater, svenska, engelska, no, musik...
Fast det enda jag är dålig på är dans och det är för att jag är så jävla awkward när det gäller sånt 30 sep, 2011 15:48 |
|
MoonlightDreams
Elev |
30 sep, 2011 18:54 |
|
Borttagen
|
Mitt är nog matte, engelska, musik och geografi.
30 sep, 2011 18:55 |
|
Roretta
Elev |
Engrish
Berits hand touched fried chicken. /proud 30 sep, 2011 19:01 |
|
luckyBella
Elev |
Engelska, Svenska och religon, när vi har det i SOn.
Sen kan jag vara ganska bra på geografi och musik, men det beror helt på vad det är vi har för uppgifter.
30 sep, 2011 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen