Skolfoto!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
28 sep, 2011 22:17 |
|
expelliarmus
Elev |
Åh fuck, fick se en miniatyrbild av mitt skolfoto när jag loggade in på photomic för att beställa bilderna. Fick mig en chock! HERREGUD, JAG SER UT SOM EN APGRIS MED EN FISK I ÖRAT!!!!!!!
Jag trodde verkligen inte att det skulle bli SÅ illa, jag trodde ju att jag såg okej ut!
28 sep, 2011 22:39 |
|
Elley
Elev |
^
Känner precis så >.< Ytodde att detta kortet blev... ja, oke. Men jag ser bara helt muppad ut D:
http://nouw.com/ellenfelixson/
29 sep, 2011 12:04 |
|
cannedcorn
Elev |
Fick mitt skolfoto i måndag. Fyfan! Jag såg ut som en korv :c
Fast inget kan bli fulare än förra årets skolfoto! Fy vad hemsk jag såg ut! Speciellt ensamkortet. USCH, mår illa bara jag tänker på det. Inte nöjd med skolfotot! Har aldrig varit det heller. Blää.
29 sep, 2011 15:38 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Åh fuck, fick se en miniatyrbild av mitt skolfoto när jag loggade in på photomic för att beställa bilderna. Fick mig en chock! HERREGUD, JAG SER UT SOM EN APGRIS MED EN FISK I ÖRAT!!!!!!! Jag trodde verkligen inte att det skulle bli SÅ illa, jag trodde ju att jag såg okej ut! Min hand ser muppad ut. Ser ut som att den typ är bruten.
29 sep, 2011 15:41 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
29 sep, 2011 15:54 |
|
MissFniss
Elev |
29 sep, 2011 16:40 |
|
sweetfia
Elev |
Har inte fått mina foton än, min mamma har inte skrivit på en lapp som man skulle göra men hon kommer göra det.
Jag kommer säkert bli ful som vanligt! 29 sep, 2011 16:44 |
|
Miss.Aprikos
Elev |
Ja när jag såg bilderna i datorn direkt efteråt men jag får se om det är lika bra i verkligheten.
29 sep, 2011 16:45 |
|
Hotissue
Elev |
Vi ska ta våra nästa vecka............ Ser inte direkt fram emot det
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
29 sep, 2011 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen