Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Man tycker om Bellatrix eftersom att hon är en stark karaktär som är lätt att komma ihåg. Bellatrix är en sådan person som man älskar att hata och hatar att älska. Bellatrix är som vi alla vet en jävel på att manipulera och hon är otroligt hjärtlös då hon kan döda vem hon vill utan att ha speciellt dåligt samvete. Samtidigt så tycker man synd om henne, iallafall jag. Jag tycker det är synd att hon från början har hamnat i fel sällskap och jag tycker det är synd att hon verkligen inte kan stå emot grupptryck!
Jag tror att hon har så mycket mer inom sig, eller åtminstone hade, innan Voldemort förstörde hennes själ och samvete för gott. Jag tror inte att Bellatrix egentligen är ond, från första början, hon har bara hamnat på fel spår i livet som jag tyvärr tror att hon aldrig hade kunnat bryta sig loss ifrån. Man gillar Bellatrix därför att hon gör skillnad i Harry Potter, utan henne hade serien inte varit densamma. Hon är som sagt en stark karaktär och därför gillar man henne. Hon ger oss spänning och vem gillar inte spännande saker? Hon är inte cool, för det finns fan ingenting coolt med att döda och bete sig totalt hjärtlöst. Det finns inga ursäkter för det. Hon är en häftig karaktär och att Helena spelar henne med bravur gör ju inte saken bättre! Bellatrix sätt att vara tror jag på något sätt inspirerar många, inte till att vara ond, utan till att verkligen kämpa för vad man älskar. Kvinnan är ju förtusan snygg som stryk trots en massa smuts och några år i Azkaban! Go Bella! ![]() ![]()
5 okt, 2011 09:02 |
|
Borttagen
|
Hon är så himla rolig ![]() 5 okt, 2011 16:34 |
|
Toonks
Elev |
Jaa, men GALEN!
6 okt, 2011 15:16 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Hon ÄR bäääst ♥ Förlåter henne aldrig för att hon dödade Sirius (komma) men hennes skadeglädje är ju det bästa av allt hihi
I ff:en" en sommarkväll framför datorn" är hon ju bara bäst också
20 dec, 2011 20:12 |
|
Jessica Tonks
Elev |
21 dec, 2011 16:01 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Man tycker om Bellatrix eftersom att hon är en stark karaktär som är lätt att komma ihåg. Bellatrix är en sådan person som man älskar att hata och hatar att älska. Bellatrix är som vi alla vet en jävel på att manipulera och hon är otroligt hjärtlös då hon kan döda vem hon vill utan att ha speciellt dåligt samvete. Samtidigt så tycker man synd om henne, iallafall jag. Jag tycker det är synd att hon från början har hamnat i fel sällskap och jag tycker det är synd att hon verkligen inte kan stå emot grupptryck! Jag tror att hon har så mycket mer inom sig, eller åtminstone hade, innan Voldemort förstörde hennes själ och samvete för gott. Jag tror inte att Bellatrix egentligen är ond, från första början, hon har bara hamnat på fel spår i livet som jag tyvärr tror att hon aldrig hade kunnat bryta sig loss ifrån. Man gillar Bellatrix därför att hon gör skillnad i Harry Potter, utan henne hade serien inte varit densamma. Hon är som sagt en stark karaktär och därför gillar man henne. Hon ger oss spänning och vem gillar inte spännande saker? Hon är inte cool, för det finns fan ingenting coolt med att döda och bete sig totalt hjärtlöst. Det finns inga ursäkter för det. Hon är en häftig karaktär och att Helena spelar henne med bravur gör ju inte saken bättre! Bellatrix sätt att vara tror jag på något sätt inspirerar många, inte till att vara ond, utan till att verkligen kämpa för vad man älskar. Kvinnan är ju förtusan snygg som stryk trots en massa smuts och några år i Azkaban! Go Bella! ![]() Bra att du skrev allt så slapp jag! Go Bella!
21 dec, 2011 16:04 |
|
gingerhair
Elev |
men lixom, hon e ju cool men hon står på voldermorts sida ju
21 dec, 2011 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Toonks: Nu tycker jag faktist att Bella är häftig när man tänker på det! jag gillar hennes galenskap och hennes hår men att hon är elak är bara så aarrrggg 21 dec, 2011 16:47 |
|
Weasley
Elev |
jag gillar henne för att hon är galen,rolig och cool!
21 dec, 2011 19:38 |
|
Theabeanr1
Elev |
21 dec, 2011 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Hon är så himla rolig 


Mugglarportalen