Idag har jag...
Forum > Off Topic > Idag har jag...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dementoren
Elev |
idag har jag spelat basket på gympan det var kul och sen har jag sett en as bra film (tillbaka till framtiden 3)2:an är bättre men 3:an är oxå bra
13 sep, 2011 19:22 |
|
superman
Elev |
Simmat. Ungefär 4000 meter på 45 minuter. Värker i hela kroppen nu, men det var grymt skönt
13 sep, 2011 19:24 |
|
soratanaka
Elev |
Smakat skolans fisk som smakade fisk och Billys panpizza. Haha.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 sep, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
Haft idrott, vi skule springa.. och det säger väll allt?
13 sep, 2011 19:33 |
|
Borttagen
|
Idag har jag ramlat från min cykel så att jag fått ett hårt slag mot halsen och nu har jag svårt att prata.. Cykeln gick halvt sönder och en polisbil stannade och de började fråga mig massa saker.. Hur jag mådde etc.. Jag kunde knappt svara efter som att fallet slagit luften ur mig.. Fuck, that was awkward .__."
.. och sedan, ironiskt nog, iscensatte jag och tre vänner ett inbrott för att skoja lite med en fjärde vän. Hon föll för det och var beredd att attackera oss med en stor spade. ^_^ 13 sep, 2011 19:48 |
|
Salazar1
Elev |
Idag har jag........ varit två cm från att nella hela facet ocg varit nära att trilla i en stor damm med gäddor och ålar, kryp osv! Sen har jag byggt på Fenix-Fortet med Tonks-nea1!
Slytherin Pride 13 sep, 2011 19:51 |
|
Borttagen
|
Idag har jag skrattat som en galning, så tårarna bara sprutade. Haft huvudvärk som satan, och rodnat så att jag trodde att jag skulle sprängas.
Även commited social suicide, då jag öppnade en dörr och såg ut som en clown samtidigt, för att jag trodde det var en av mina kompisar. It wasn't - det var en dude i nian, som är en av de som hörs och syns mest, och jag är död. 13 sep, 2011 20:01 |
|
celina
Elev |
13 sep, 2011 20:23 |
|
Borttagen
|
Varit i skolan, åkt hem, pluggat, gått, tittat på tv, gråtit lite, titta mer på tv, pluggat mer.
13 sep, 2011 21:09 |
|
ikka
Elev |
Idag har jag:
*Pluggat genteknik *Läst i engelskaboken *Diskat & plockat undan i köket *Varit på affären *Stekt & ätit pannkakor *Dammsugit köket, hallen & mitt rum *Lyssnat på smurfarna (nostalgi när det är som bäst!) Med andra ord: Jag känner mig jätteduktig och ville skryta lite med det (a) ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
30 sep, 2011 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen