Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tror att alla har mitt nummer!
Vet inte om jag kommer kunna vara kvar hela tiden på lördag, men ska stanna så länge jag kan iaf.. 5 okt, 2011 17:50 |
|
baramin
Elev |
Yes, blir tvungen att dra upp det här igen. Jag kan inte komma, det blev knas med allt, egentligen. Är asorolig att ingen ska se det här så att ni står och väntar på mig hur länge som helst, åh.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 okt, 2011 15:45 |
|
si_tonks
Elev |
7 okt, 2011 17:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Yes, blir tvungen att dra upp det här igen. Jag kan inte komma, det blev knas med allt, egentligen. Är asorolig att ingen ska se det här så att ni står och väntar på mig hur länge som helst, åh. Tack för info, tar bort de nu! 7 okt, 2011 17:19 |
|
MonsterCookie
Elev |
Synd att två föll bort
wolfstar deserved better. 7 okt, 2011 18:34 |
|
Borttagen
|
jahapp, nu var min lördag förstörd, pappa hade bestämt att vi ska åka till bålsta i helgen UTAN att berätta någonting för mej D:
fan, jag ville verkligen komma! hoppas ni får jättejättejätte kul ändå! *aviiiss* 7 okt, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jahapp, nu var min lördag förstörd, pappa hade bestämt att vi ska åka till bålsta i helgen UTAN att berätta någonting för mej D: fan, jag ville verkligen komma! hoppas ni får jättejättejätte kul ändå! *aviiiss* Synd att du inte kan komma Jaaaaaah! Kan inte klockan bli 12:00 nu liksom? BTW: Någon som skulle kunna skicka en uggla till alla som står med i första inlägget och fråga om de kommer i morgon? 7 okt, 2011 18:51 |
|
Borttagen
|
Miyuki åhw, jag ville träffa er också! dumma pappa :c
7 okt, 2011 18:54 |
|
Borttagen
|
önska det fanns ugglor som man kunde skicka till andra
7 okt, 2011 19:05 |
|
Borttagen
|
Har nu skickat till "nästan" alla som sagt att de ev. kommer i morgon, får jag inget svar försän klockan 23 nu i kväll så räknas dessa som "ej kommande".
7 okt, 2011 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen