Never gonna give you up!
Forum > Off Topic > Never gonna give you up!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
8 sep, 2011 16:31 |
|
leumas vän
Elev |
8 sep, 2011 21:34 |
|
Enchanted
Elev |
När kommer videon?
9 sep, 2011 12:49 |
|
Borttagen
|
^Några sidor bak.
Och numera här: http://s852.photobucket.com/albums/ab85/Muppanda/?action=view¤t=Inspelning12011-09-0807-54.mp4 9 sep, 2011 13:18 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Några sidor bak. Och numera här: http://s852.photobucket.com/albums/ab85/Muppanda/?action=view¤t=Inspelning12011-09-0807-54.mp4 Idol nästa! 9 sep, 2011 13:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: ^Några sidor bak. Och numera här: http://s852.photobucket.com/albums/ab85/Muppanda/?action=view¤t=Inspelning12011-09-0807-54.mp4 Idol nästa! Det är bra att du tycker det, ska fan satsa på det hörru. 9 sep, 2011 14:20 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: ^Några sidor bak. Och numera här: http://s852.photobucket.com/albums/ab85/Muppanda/?action=view¤t=Inspelning12011-09-0807-54.mp4 Idol nästa! Det är bra att du tycker det, ska fan satsa på det hörru. YAY! Sjung "fest på mugglis" på din audition 9 sep, 2011 14:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: ^Några sidor bak. Och numera här: http://s852.photobucket.com/albums/ab85/Muppanda/?action=view¤t=Inspelning12011-09-0807-54.mp4 Idol nästa! Det är bra att du tycker det, ska fan satsa på det hörru. YAY! Sjung "fest på mugglis" på din audition Ska, typ värt att göra, bara för att. 9 sep, 2011 14:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ok här kommer det, mannen, myten, legenden, han utan sångröst som mördar Never Gonna Give You Up. Jag har inte utseendet, inte rösten, men jag har humorn och det gör att jag kan skämma ut mig, bjuda på mig själv och förhoppningsvis roa er. Enjoy och ja jag vet att jag inte kan sjunga, alls, men i och med att TheCasualtie var så extremt gullig och gjorde en så förhatlig tråd tänkte jag att jag kunde göra den ändå. Jag varnar er, jag failar, harklar mig i brist på luft (killen som sjöng skiten innan borde ju inte ha andats på 3 minuter.) och mycket mer, men vad ni än gör, se till slutet för där kommer en liten hälsning: ![]() Åh. Du gjorde typ min dag. 9 sep, 2011 14:34 |
|
Elley
Elev |
Haha mycket vackert, pandan x)
Ni får gärna sjunga så mycket ni vill, bara jag slipper! Håller faktsikt med min syster om hennes uttryck "Ellen sjunger som en elefant som satt varm potatis i halsen" ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
9 sep, 2011 14:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen