1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Severus10: Ingen kan åkta till hogwarts för hogwarts finns inte bara så ni vet. It's real for us. Don't be so negative.
1 sep, 2011 17:27 |
|
MonsterCookie
Elev |
OH MY GAWD DET ÄR FÖRSTA SEPTEMBER!!!! :33333 Gud vilket dåligt fan jag är, jag insåg det just!! Åååh!
Glad Första September iaf, alla underbara Mugglisar! wolfstar deserved better. 1 sep, 2011 17:32 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Severus10: Ingen kan åkta till hogwarts för hogwarts finns inte bara så ni vet. Hur vet du det..? 1 sep, 2011 17:36 |
|
Borttagen
|
Precis, du har inget bevis på att det inte finns..?
1 sep, 2011 17:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Severus10: Ingen kan åkta till hogwarts för hogwarts finns inte bara så ni vet. We believe that it does. Don't spoil it. 1 sep, 2011 17:47 |
|
GinnyOlivia
Elev |
VET NI VAD VI GJORDE I SKOLAN IDAG??? Såg en film om J.K. Rowling och vad som är så bra med HP. Den var fett bra! :o Och vi nördar blev helt "YAAAY OMG 1 SEPTEMBER J.K.-FILM OOOHH"
![]()
1 sep, 2011 17:49 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: OH MY GAWD DET ÄR FÖRSTA SEPTEMBER!!!! :33333 Gud vilket dåligt fan jag är, jag insåg det just!! Åååh! Glad Första September iaf, alla underbara Mugglisar! Glad Första September på dig med! Skrivet av GinnyOlivia: VET NI VAD VI GJORDE I SKOLAN IDAG??? Såg en film om J.K. Rowling och vad som är så bra med HP. Den var fett bra! :o Och vi nördar blev helt "YAAAY OMG 1 SEPTEMBER J.K.-FILM OOOHH" Åååh, fuuuubbb ![]()
1 sep, 2011 17:50 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av MonsterCookie: OH MY GAWD DET ÄR FÖRSTA SEPTEMBER!!!! :33333 Gud vilket dåligt fan jag är, jag insåg det just!! Åååh! Glad Första September iaf, alla underbara Mugglisar! Glad Första September på dig med! Skrivet av GinnyOlivia: VET NI VAD VI GJORDE I SKOLAN IDAG??? Såg en film om J.K. Rowling och vad som är så bra med HP. Den var fett bra! :o Och vi nördar blev helt "YAAAY OMG 1 SEPTEMBER J.K.-FILM OOOHH" Åååh, fuuuubbb Nej men såååå trist var den väl inte? Trolldryckskonsten med Snape var väl bra?
1 sep, 2011 17:52 |
|
fdanielsson
Elev |
Dom skulle ju bygga ett "hogwarts" som man kunde besöka (för en viss summa) nästa år typ!
1 sep, 2011 18:14 |
|
annawpotter
Elev |
En bild jag tog när jag var där. Platsen Hogwarts expressen går till idag
![]() http://i53.tinypic.com/16k45tx.png ![]()
1 sep, 2011 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen