Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
mina händer och fötter.. jag fattar inte det roliga med att jag har små händer? Alla retas och skrattar åt det all the time -.-
31 aug, 2011 18:10 |
|
celina
Elev |
31 aug, 2011 18:12 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Youknoowme: ^Det är ju bra. Då kan du tänka på andra saker istället för att låsa dig som jag att vilja bli lång. Men jag är ändå nöjd med den jag är. Jao. Kan ha höga klackar (har det aldrig men jag KAN om jag vill) utan att se ut som en giraff åtminstone ![]()
31 aug, 2011 18:40 |
|
Youknoowme
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Youknoowme: ^Det är ju bra. Då kan du tänka på andra saker istället för att låsa dig som jag att vilja bli lång. Men jag är ändå nöjd med den jag är. Jao. Kan ha höga klackar (har det aldrig men jag KAN om jag vill) utan att se ut som en giraff åtminstone Det är ett + för att vara kort! ![]()
31 aug, 2011 19:18 |
|
Borttagen
|
Jag är 156 cm och är näst kortast i klassen, det är en tjej som är typ 1-2 cm kortare än mig. Dom flesta andra i klassen är 170-180 eller längre. En av mina bästisar är 170 och hon tycker att hon är kort jämfört med resten av klassen. Lol. Jag känner mig som en liten dvärg ju. Men är ändå ganska stolt för att va kort :p
10 sep, 2011 14:39 |
|
Minerva
Elev |
1.60; sjunde kortast i klassen... fast vi är en långklass. Den längsta är strax under två meter
Wit beyond measure is man's greatest treasure 10 sep, 2011 14:42 |
|
Hotissue
Elev |
Jag är under medellängd men blir väldigt sällan kallad för kort. Är 164 cm och känner mig inte så kort.
Men jag tycker oftast att det är gulligt och fint att vara kort
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
10 sep, 2011 15:02 |
|
moii
Elev |
Har typ alltid vart kortast i klassen, än en av dom kortaste fortfarande... Jag är 154-55 cm, men jag är faktiskt nöjd med det! Alla (okej, inte alla, men vissa) långa vill vara korta, och korta vill oftast vara längre. Men jag är nöjd, jag kan inte göra något åt det utom att gå i klackskor 24/7
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 10 sep, 2011 15:06 |
|
HunnyBeaR
Elev |
Jag har alltid varit längst av alla i min ålder. Sköt i höjden redan i lågstadiet. Slutade växa i ca. 4-5.
Nu är jag kortast.
10 sep, 2011 15:24 |
|
JessieH
Elev |
Jag är 158 cm och jag går i Nian. Jag har alltid varit kortast i klassen och är fortfarande. Nu på senaste tiden har jag däremot börjat växa lite grann
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 10 sep, 2011 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen