Vad har du för mobil?
Forum > Off Topic > Vad har du för mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hotissue
Elev |
10 sep, 2011 16:37 |
|
Knizzlare
Elev |
En sån här:
![]() och en sån här: ![]() Motorolan är värsta gamla och så kan man knappt göra något på den, den använder jag aldrig, nokian är klumpig och jag är så lat så jag orkar inte ladda den så ja, den har jag typ aldrig med mig, använder den som väckarklocka ibland bara.. ![]()
10 sep, 2011 16:49 |
|
kinshaw
Elev |
10 sep, 2011 17:38 |
|
moii
Elev |
10 sep, 2011 18:01 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: åh, jag har en likadan mobil! fast den svarta, har bara svart, rosa och rött x)Har en Nokia 5230, den vita. Har tre olika batteriluckor, en rosa, en turkos & en silver! ![]() STÖRRE BILD 10 sep, 2011 18:22 |
|
Borttagen
|
Jag har en xperia neo, röd
10 sep, 2011 18:23 |
|
Borttagen
|
Htc Smart
10 sep, 2011 18:25 |
|
NinaE
Elev |
xperia mini
10 sep, 2011 18:31 |
|
LinneaLovegood
Elev |
Sony Ericsson Hazel, röd
10 sep, 2011 18:58 |
|
aggsih
Elev |
En htc
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 19 sep, 2011 11:23 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen