Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 7 8 9 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


Ja klä ut oss tycker jag, skrev det i mitt forum om första mugglisträffen. Och Chips måste vi ha, och popcorn!

27 sep, 2011 20:28

lillamymin
Elev

Avatar

+1


TVÅ KLADDKAKOR VI KAN INTE LEVA UTAN DEM

Nejmen, det låter jättebra annars, fast vi får inte glömma bönorna som vi hatt med båda gången (vi hade väl någon sorts vanliga på första va?). För jag tycker att det var en fiin tradition



Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

27 sep, 2011 20:31

Minidjuret
Elev

Avatar


Yes, vanliga som jag hade med mig

27 sep, 2011 20:33

Borttagen

Avatar


Men alltså, jag tycker att vi måste ha med oss... SURSTRÖMMING.
Det kan man inte leva utan. *ironisk som in i merlins vidaste Y-frontskallingar*

27 sep, 2011 22:19

lillamymin
Elev

Avatar


Nej, vi ska definitivt ha med oss stuvning på sptängskärtsskrabba.
Nejmen back to topic.

Datum?
Helehen 15-16 är det ju wrockeborg, jag vet inte hur många det är som ska dit.
Helgen 8-9 känns lite tidigt men kanske det är var vi får ta.
Helgen 22-23 verkar funka, men om jag inte minns fel så skulle väl någon bort då?
29-20 är ju höstlov och jag tror inte att det är alls många som kan då

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

27 sep, 2011 22:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Nej, vi ska definitivt ha med oss stuvning på sptängskärtsskrabba.
Nejmen back to topic.

Datum?
Helehen 15-16 är det ju wrockeborg, jag vet inte hur många det är som ska dit.
Helgen 8-9 känns lite tidigt men kanske det är var vi får ta.
Helgen 22-23 verkar funka, men om jag inte minns fel så skulle väl någon bort då?
29-20 är ju höstlov och jag tror inte att det är alls många som kan då


Den 22-23 kan jag... :3

28 sep, 2011 08:53

Minidjuret
Elev

Avatar


Höstlovet går inte, men 22-23 fungerar

28 sep, 2011 11:22

Borttagen

Avatar


Men vad skulle man göra då?
Vi ska ju träffas hos Adina den 6:e därpå. :3

28 sep, 2011 11:38

Adina
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Nej, vi ska definitivt ha med oss stuvning på sptängskärtsskrabba.
Nejmen back to topic.

Datum?
Helehen 15-16 är det ju wrockeborg, jag vet inte hur många det är som ska dit.
Helgen 8-9 känns lite tidigt men kanske det är var vi får ta.
Helgen 22-23 verkar funka, men om jag inte minns fel så skulle väl någon bort då?
29-20 är ju höstlov och jag tror inte att det är alls många som kan då


Jag kan inte helgen 8-9, då ska jag på LAN-party.
Den 15-16 är det ju Wrockeborg, jag vet inte om jag kommer, fast det är ju säkert några som ska gå så det är ju lite fel att ha mugglisträff då.
Jag kan inte heller på höstlovet, då är det ju PORTKEY-ÅTERTRÄFF!!!
Helgen 22-23 funkar nog för mig

:)

28 sep, 2011 12:22

Elin@
Elev

Avatar


Pratar vi om oktober nu, eller november? O.O

28 sep, 2011 19:28

1 2 3 ... 7 8 9 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.