Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Ne, det gick inte. Men nu har hon gjort ett nytt, ska bara få mejlet^^
19 sep, 2011 11:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Ne, det gick inte. Men nu har hon gjort ett nytt, ska bara få mejlet^^ Bra! =D Vad heter hon? owo 19 sep, 2011 12:01 |
|
Minidjuret
Elev |
Fluff c:
19 sep, 2011 12:05 |
|
Borttagen
|
19 sep, 2011 12:13 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
WIHIHIH SNART. cccc'':
Är det bara jag som, på förra mugglisträffen när vi planerade detta, tänkte att "ÄH men det är ju jättelångt kvar, mer än en månad" och nu ba poff. o_o
19 sep, 2011 20:01 |
|
Luna 1
Elev |
Nu är jag sur på mina föräldrar. Dem säger bara "Kanske, kanske, kanske" OCH JAG ÄR HELT: MEEEEEEEEEEEEEN KOM IGEN!!!
Tumblr.
19 sep, 2011 20:03 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Luna 1: Nu är jag sur på mina föräldrar. Dem säger bara "Kanske, kanske, kanske" OCH JAG ÄR HELT: MEEEEEEEEEEEEEN KOM IGEN!!! Men du borde verkligen få! 1. Dina föräldrar kan följa med och kolla att vi inte är peddos. 2. Vi är på en allmän plats och kan skrika på hjälp om någon råkar vara peddo. 3. Om EN är peddo så är resten mugglisar och vi kan lätt leka ninjas och sparka ner peddot. 8D 4. Du känner ju Elin och tyyyp mig. 5. Och jag och Elin känner de andra. 6. Vi ska spela quidditch, inte råna en bank, hur hemskt kan det vara? D: Om de har något motargument: BRING IT ON! ![]()
19 sep, 2011 20:51 |
|
Minidjuret
Elev |
Håller med dig C:
21 sep, 2011 11:50 |
|
Fluffi
Elev |
Jag kommer också!!
Och jag heter fluffi PERCYYYYYY 21 sep, 2011 11:50
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-21 kl. 11:55
|
|
Minidjuret
Elev |
Ja, för er som inte vet. Det var evelina från mugglisträffen och hon kommer också på lördag^^
21 sep, 2011 11:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen