Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditch i Lundagård

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

1 2 3 ... 7 8 9 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


Ne, det gick inte. Men nu har hon gjort ett nytt, ska bara få mejlet^^

19 sep, 2011 11:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Ne, det gick inte. Men nu har hon gjort ett nytt, ska bara få mejlet^^


Bra! =D
Vad heter hon? owo

19 sep, 2011 12:01

Minidjuret
Elev

Avatar


Fluff c:

19 sep, 2011 12:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Fluff c:


FLUFF?! 8DDD
Oh, that's so awesome.

19 sep, 2011 12:13

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


WIHIHIH SNART. cccc'':

Är det bara jag som, på förra mugglisträffen när vi planerade detta, tänkte att "ÄH men det är ju jättelångt kvar, mer än en månad" och nu ba poff. o_o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

19 sep, 2011 20:01

Luna 1
Elev

Avatar


Nu är jag sur på mina föräldrar. Dem säger bara "Kanske, kanske, kanske" OCH JAG ÄR HELT: MEEEEEEEEEEEEEN KOM IGEN!!!


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

19 sep, 2011 20:03

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar

+3


Skrivet av Luna 1:
Nu är jag sur på mina föräldrar. Dem säger bara "Kanske, kanske, kanske" OCH JAG ÄR HELT: MEEEEEEEEEEEEEN KOM IGEN!!!



Men du borde verkligen få!

1. Dina föräldrar kan följa med och kolla att vi inte är peddos.
2. Vi är på en allmän plats och kan skrika på hjälp om någon råkar vara peddo.
3. Om EN är peddo så är resten mugglisar och vi kan lätt leka ninjas och sparka ner peddot. 8D
4. Du känner ju Elin och tyyyp mig.
5. Och jag och Elin känner de andra.
6. Vi ska spela quidditch, inte råna en bank, hur hemskt kan det vara? D:


Om de har något motargument: BRING IT ON!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2Fspb3nc.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

19 sep, 2011 20:51

Minidjuret
Elev

Avatar


Håller med dig C:

21 sep, 2011 11:50

Fluffi
Elev

Avatar


Jag kommer också!!


Och jag heter fluffi

PERCYYYYYY

21 sep, 2011 11:50

Detta inlägg ändrades senast 2011-09-21 kl. 11:55
Antal ändringar: 1

Minidjuret
Elev

Avatar


Ja, för er som inte vet. Det var evelina från mugglisträffen och hon kommer också på lördag^^

21 sep, 2011 11:55

1 2 3 ... 7 8 9 ... 12 13 14

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

Du får inte svara på den här tråden.