SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
17 aug, 2011 17:01 |
|
Sandra
Elev |
Japp, jag längtar, fast första dan går jag bara två timmar så jag längtar till andra veckan där jag får riktiga lektioner
★You may not know who I am ... And it's not necessary ★ 17 aug, 2011 17:48 |
|
Weasley<3
Elev |
Skrivet av Salem: Ingen gillar skolan, då är man bara lite konstig... :'[ Vilket betyder att jag är konstig. Men i så fall borde Hermione också vara konstig för hon gillar väl skolan? Och Luna är rätt konstig♥ det gör mig alltså mer lik Luna(= Jag och min kompis brukar säga att vi är konstiga och att det är bra. I´m konstig and stolt! Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 17 aug, 2011 18:29 |
|
Borttagen
|
AAAH MINDRE ÄN EN VECKA KVAR
18 aug, 2011 08:54 |
|
expelliarmus
Elev |
Åh, på måndag smäller det </3
Blir fan deprimerad. Fick se mitt schema igår över internet och det är H-E-M-S-K-T!!! Hejdå privatliv och fritid...
18 aug, 2011 08:58 |
|
mellanrum
Elev |
18 aug, 2011 09:02 |
|
expelliarmus
Elev |
18 aug, 2011 09:03 |
|
Borttagen
|
^ Va, varför det? :ooo
Jag ser massa fördelar med det nya systemet, men det kommer bli svårt att vänja sig först. 18 aug, 2011 09:16 |
|
expelliarmus
Elev |
För att vi ska slippa byta när vi redan har fått dom gamla betygen på gymnasiet. Det är lite svårt att göra om dom betygen vi fick i förra året till det nya systemet så vi kommer att gå efter gamla betygskriterier. Men det gör väl alla som börjar tvåan/trean!?
18 aug, 2011 09:19 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte, haha :o Tror inte det, tror Lina skulle ha det nya. Kan fråga henne när hon vaknar x) Vet iallafall några i nian som ska köra på det gamla, tror dock inte det är så på klockar. Men.. den skolan är ju one of a kind!
18 aug, 2011 09:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen