Harry har fel frisyr.
Forum > Harry Potter > Harry har fel frisyr.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Saqura
Elev |
Skrivet av Cinnamonagouti: Yep, but i didn't! ^ Om du hade läst de tre första inläggen i denna tråden så hade du vetat att han var allergisk ; ) Skrivet av Borttagen: SÅ RÄTT! ÖGONEN MED! hur kan man vara allergisk mot gröna linser?? ögonen och håret är faktiskt en stor del! Eh... Klart man kan vara allergisk? Och jag tror inte det är bara gröna linser han inte tål...? Och håret, spelar det någon större roll egentligen? De säger ju faktiskt aldrig i filmerna att hans pappa hade rufsigt hår och att han har sin pappas hårfärg och hårstil, bara att han är lik James, och det kan man ju vara även om håret inte är exakt likadant? Dessutom, tänk hur många 1000 timmar de filmat, tror det skulle vara ganska jobbigt att använda géle och/eller spray varenda gång och få håret att se exakt likadant ut inför varje tagning.
Harry Potters död.
23 aug, 2011 19:55 |
|
childhoodlight
Elev |
23 aug, 2011 20:07 |
|
Borttagen
|
For some reason kan man inte ha med en massa detaljer. Alla som klagar på Harrys ögonfärg och att man kan bara göra om det med data, snälla retouching kostar mycket, speciellt på film. Filmer har sin budget som ej får överskridas (stavning?) och dom jobbar hårt med filmerna så give them a break.
23 aug, 2011 20:11 |
|
IamAK
Elev |
jag tycker håret är bra. gillar att det är kort... skulle inte gilla om det var sådär halvlångt i alla filmer, men har inget emot att det är så i 4an.
23 aug, 2011 20:58 |
|
contessa
Elev |
Håret spelar ingen roll, tycker han passar i kort.
When nothing goes right, go left. 24 aug, 2011 18:24
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-23 kl. 17:50
|
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Men varför ville så många skådespelare sluta om filmerna betydde så mycket för dem? Och vadå "många"? Den enda som har gått ut med att hon har velat sluta är Emma Watson; Gary Oldman finns även med i ramen då han bråkade med producenterna och nästan inte kom tillbaka. Och det är två personer, det skulle inte jag kalla för många. Emma visste inte om hon hade tiden, helt enkelt; det tog över tio år att spela in 8 filmer, självfallet sliter det på en som person också. Emma Watson, Gary Oldman, Daniel Radcliff, Tom Felton och Michael Gambon har jag hört ryktats om flera gånger att de velat sluta med Harry Potter... 24 aug, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
Det har ryktats! Inga riktiga uttalanden från skådespelarna.
24 aug, 2011 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det har ryktats! Inga riktiga uttalanden från skådespelarna. true.. men jag är väldigt säker på att de måste ha övervägt det 24 aug, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo det är säkert att dom har fått tanken men man kan knappast säga att dom har velat sluta för det eller så.Skrivet av Borttagen: Det har ryktats! Inga riktiga uttalanden från skådespelarna. true.. men jag är väldigt säker på att de måste ha övervägt det 24 aug, 2011 18:44 |
|
jutte10
Elev |
jag tycker att han har bäst i 4
im harry potter school its for losers 24 aug, 2011 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen