Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sämsta filmen enligt er?

Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?

1 2 3 ... 7 8 9 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Boris
Elev

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
Skrivet av Boris:
Jag tycker att Dödsrelikerna Del 2 är sämst.
För mycket krig och sånt, enligt mig.

Hela Harry Potter-storyn leder fram till det kriget. Det är ju liksom upplösningen!? Dessutom innehåller den sjukt mycket kärlek.


Ja, jag har inte sagt något annat. Skrev vad jag tyckte och inget annat.

Ny här, men smartare än dom flesta

10 aug, 2011 21:11

Borttagen

Avatar


femman och sexan av filmerna är ju klar sämst!

11 aug, 2011 13:10

Hogsmid
Elev

Avatar


Den sämsta e.... jag vet inte. Alla är typ bra men den som jag laggar mej mest på är 6

I'm just a normal human being. Ha! Just kiddin I'm a pig :)

11 aug, 2011 13:33

sev
Elev

Avatar


jag tycker inte om någon av filmerna med undantag av DH part 1 och 2 som jag gillar lite men jag tycker inte filmerna är som jag föreställer mig i böckerna. böckerna är tusen gånger bättre!

11 aug, 2011 14:54

Matildathulin
Elev

Avatar


Skrivet av sev:
jag tycker inte om någon av filmerna med undantag av DH part 1 och 2 som jag gillar lite men jag tycker inte filmerna är som jag föreställer mig i böckerna. böckerna är tusen gånger bättre!


Håller med dig om att böckerna är tusen gånger bättre! Men jag tycker ändå att David Yates har lyckats med att göra Hogwarts till något lika underbart som i böckerna. Hogwarts i filmerna är det som jag alltid har tänkt mig.. och allt annat förstås

Mischief managed

11 aug, 2011 15:19

ginny_ginny
Elev

Avatar


jag tycker att 4:an är den "sämsta" av HP filmerna men den är ju fortfarande bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9d6b39njL1rvxye8o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F35bca0aa64e992edd68ead900ecc8344%2Ftumblr_mifr6vLOYx1qh0dg9o1_250.gif

11 aug, 2011 15:33

sev
Elev

Avatar


Skrivet av Matildathulin:
Skrivet av sev:
jag tycker inte om någon av filmerna med undantag av DH part 1 och 2 som jag gillar lite men jag tycker inte filmerna är som jag föreställer mig i böckerna. böckerna är tusen gånger bättre!


Håller med dig om att böckerna är tusen gånger bättre! Men jag tycker ändå att David Yates har lyckats med att göra Hogwarts till något lika underbart som i böckerna. Hogwarts i filmerna är det som jag alltid har tänkt mig.. och allt annat förstås


Jo hogwarts är ungefär som jag har tänkt mig men jag tycker att karaktärerna inte är som i boken direkt

11 aug, 2011 18:17

Borttagen

Avatar


Ingen av Hp är sämst!Enligt mig

13 aug, 2011 11:47

hhejanna
Elev

Avatar


Fången från Azkaban är nog sämst...

"I have always wanted to use that spell" - Minerva McGonagall

13 aug, 2011 11:50

Abrakadabra
Elev

Avatar


Tycker att halvblodprinsen inte var så bra som den kunnat ha varit...Den var inte dålig på något sett men den levde inte riktigt upp till mina höga förhoppningar bara

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F_s2k7dSMSAY4%2FSSWI-VNdr1I%2FAAAAAAAAAf0%2FDjaL6vvD6aM%2Fs400%2FBroder%2BDaniel.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fbb04f3778a21afb4a5d35b7f9ce0b582%2Ftumblr_mjrhm9YXyH1rxxzq4o1_500.gif

13 aug, 2011 11:51

1 2 3 ... 7 8 9 ... 13 14 15

Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?

Du får inte svara på den här tråden.