Sämsta filmen enligt er?
Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Boris
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Boris: Jag tycker att Dödsrelikerna Del 2 är sämst. För mycket krig och sånt, enligt mig. Hela Harry Potter-storyn leder fram till det kriget. Det är ju liksom upplösningen!? Dessutom innehåller den sjukt mycket kärlek. Ja, jag har inte sagt något annat. Skrev vad jag tyckte och inget annat. Ny här, men smartare än dom flesta 10 aug, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
femman och sexan av filmerna är ju klar sämst!
11 aug, 2011 13:10 |
|
Hogsmid
Elev |
Den sämsta e.... jag vet inte. Alla är typ bra
![]() I'm just a normal human being. Ha! Just kiddin I'm a pig :) 11 aug, 2011 13:33 |
|
sev
Elev |
jag tycker inte om någon av filmerna med undantag av DH part 1 och 2 som jag gillar lite men jag tycker inte filmerna är som jag föreställer mig i böckerna. böckerna är tusen gånger bättre!
11 aug, 2011 14:54 |
|
Matildathulin
Elev |
Skrivet av sev: jag tycker inte om någon av filmerna med undantag av DH part 1 och 2 som jag gillar lite men jag tycker inte filmerna är som jag föreställer mig i böckerna. böckerna är tusen gånger bättre! Håller med dig om att böckerna är tusen gånger bättre! Men jag tycker ändå att David Yates har lyckats med att göra Hogwarts till något lika underbart som i böckerna. Hogwarts i filmerna är det som jag alltid har tänkt mig.. och allt annat förstås Mischief managed 11 aug, 2011 15:19 |
|
ginny_ginny
Elev |
11 aug, 2011 15:33 |
|
sev
Elev |
Skrivet av Matildathulin: Skrivet av sev: jag tycker inte om någon av filmerna med undantag av DH part 1 och 2 som jag gillar lite men jag tycker inte filmerna är som jag föreställer mig i böckerna. böckerna är tusen gånger bättre! Håller med dig om att böckerna är tusen gånger bättre! Men jag tycker ändå att David Yates har lyckats med att göra Hogwarts till något lika underbart som i böckerna. Hogwarts i filmerna är det som jag alltid har tänkt mig.. och allt annat förstås Jo hogwarts är ungefär som jag har tänkt mig men jag tycker att karaktärerna inte är som i boken direkt 11 aug, 2011 18:17 |
|
Borttagen
|
Ingen av Hp är sämst!Enligt mig
13 aug, 2011 11:47 |
|
hhejanna
Elev |
Fången från Azkaban är nog sämst...
"I have always wanted to use that spell" - Minerva McGonagall 13 aug, 2011 11:50 |
|
Abrakadabra
Elev |
Tycker att halvblodprinsen inte var så bra som den kunnat ha varit...Den var inte dålig på något sett men den levde inte riktigt upp till mina höga förhoppningar bara
13 aug, 2011 11:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen