Peeps in Umeå?
Forum > Off Topic > Peeps in Umeå?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
celina
Elev |
jag vet inte men asså det känns typ onödigt att se hp7-2 igen på bio. fast det går typ inga andra bra filmer på bio heller
Instagram: celinawestberg
12 aug, 2011 10:38 |
|
kinshaw
Elev |
12 aug, 2011 10:40 |
|
celina
Elev |
12 aug, 2011 10:42 |
|
kinshaw
Elev |
12 aug, 2011 10:44 |
|
celina
Elev |
12 aug, 2011 10:46 |
|
kinshaw
Elev |
jag ser typ bara HP och Pirates på bio xd dock har jag blivit övertalad ett par gånger av kompisar att se andra filmer (a)
![]()
12 aug, 2011 10:48 |
|
celina
Elev |
^ ja men jag hatar att det finns annat folk där + man måste vara tyst + man får inte smsa. fast det är ju awesome ibland
Instagram: celinawestberg
12 aug, 2011 10:50 |
|
kinshaw
Elev |
12 aug, 2011 10:52 |
|
celina
Elev |
^ ja men typ fast den suger så jag ska köpa en ny, har lagt 2000 på en ny men hoppas att mamma ska kunna bidra lite iaf för den jag vill ha kostar 3000 . fast ibland kan jag typ bara stänga av den
Instagram: celinawestberg
12 aug, 2011 10:55 |
|
kinshaw
Elev |
^ mycket pengar xD okej då är det bra att vara beroende iaf (y)
Men tillbaka till ämnet. Vilken tid nästa lördag vore lämplig att ses? ![]()
12 aug, 2011 10:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen