Om ni fick ändra er
Forum > Off Topic > Om ni fick ändra er
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
^ Förlåt, men tänk dig för innan du skriver ut vikt i siffror, speciellt när du skriver ut din längd också. Det får folk som sitter bakom datorskärmen att jämföra sig själva med just din längd och vikt, och det är inte hälsosamt.
6 nov, 2011 16:10 |
|
Fjortis
Elev |
^Sorry
Trombones do it louder 6 nov, 2011 16:13 |
|
Borttagen
|
Jag skulle... Ändra en hel del. Men vad vill jag inte skriva upp. :c
6 nov, 2011 16:15 |
|
Somnium
Elev |
6 nov, 2011 16:15 |
|
expelliarmus
Elev |
6 nov, 2011 16:18 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av whirlwinds: skulle vilja få bort min sociala fobi, som har förstört typ hela mitt liv. this! och att jag vill sluta vara så känslig och lättpåverkad. och jag önskar att jag inte var så djup, känner mig så annorlunda... 6 nov, 2011 16:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Hm. Att inte ta så illa upp av saker; speciellt av folk som jag inte ens känner! Jag har bättrat mig grymt mycket angående det, men det finns några spår kvar fortfarande av det. Så skulle vilja göra min hud "tjockare", så att säga 6 nov, 2011 16:31 |
|
Summer Lovegood
Elev |
Jag skulle vilja ha känslor. De bra känslorna. "/
"We will finish this as it all began...Together" 6 nov, 2011 16:33 |
|
Borttagen
|
Min ansiktsform eftersom den inte passar till någon frisyr alls xD
6 nov, 2011 16:45 |
|
childhoodlight
Elev |
Kommer aldrig klicka in mig på den här tråden igen haha, får mig att må dåligt och dra ned stämningen (nothing against OP)
Känns bara så dumt att klanka ned på sig själv.
6 nov, 2011 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen