Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
6 aug, 2011 13:27 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Teddy är ganska söt...
We never go out of style <3 6 aug, 2011 13:29 |
|
scarhead
Lärare |
ni får höra min motivering då, hihi.
Ron har alltid varit min favorit i hela serien, för hans humor, men nu i efterhand så har det stärkt för mig efter att ha läst om varför Rupert gillar att spela Ron. hans finns alltid där för en när man ska ta sig igenom något, han gör saker för folk han älskar, han hjälper t.ex. Harry när dom ska in till Den förbjudna skogen, och även om spindlar är en av Rons största fobier så går han igenom den för att stå vid sin väns sida. Han bryr sig om dom han älskar. Han är en kille jag tror jag skulle vilja dela mitt liv med. 6 aug, 2011 13:41 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Vad fiint
We never go out of style <3 6 aug, 2011 13:46 |
|
Maharajah
Elev |
George eller Zabini sa jag tidigare, med Fred hade inte varit fel heller..
Spoiler: Tryck här för att visa! 6 aug, 2011 13:59 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Neej, det hade varit ganska rätt.. haha
We never go out of style <3 6 aug, 2011 14:01 |
|
Sweeney
Elev |
Ron. ♥
6 aug, 2011 14:38 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Haha,jaa han skulle kunna funka..
We never go out of style <3 6 aug, 2011 14:40 |
|
cannedcorn
Elev |
6 aug, 2011 14:42 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag vet att jag redan har skrivit min kärleksförklaring till Harry Potter i den här tråden, men jag har faktiskt en till person jag skulle kunna tänka mig att dela mitt liv med. Egentligen finns det många, men det är mer vänskaplig kärlek till dom.
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att gifta mig med Severus ~ ♥ Jag vet att han är hatad av många, jag vet att han inte alltid är ärlig och lojal. Men jag känner verkligen med honom, jag förstår honom på något sätt och jag tror att han skulle ha en god inverkan på mig och tvärtom. Jag tror att vi skulle komplettera varandra på ett bra sätt. Jag tror och hoppas att Severus skulle kunna bli en otroligt fin man om bara någon kom och sa det till honom. Jag skulle ha tålamodet att orka med honom trots dom sämre sidorna, jag skulle orka. Jag vill verkligen ha honom och jag skulle kunna se mig dansa med honom, vara i hans famn. Jag skulle bli lyckligast på jorden av att få titta in i dom ögonen och sätta fingrarna i det där håret. He's beautiful, he just doesn't know it yet...
6 aug, 2011 14:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen