Musiksmak?
Forum > Off Topic > Musiksmak?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
http://open.spotify.com/user/bake-a-cupcake/playlist/0NBBxJdjZuINQp4etsrCsX
Här är min spotify lista 23 sep, 2011 15:39 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: http://pretty-incredible.tumblr.com/post/10552524183 aw stackarn ♥ älskar det här shipet! Vad har det med din musiksmak att göra? 23 sep, 2011 15:53 |
|
Borttagen
|
hoppsan! ta bort ta bort!
fel tråd xD 23 sep, 2011 15:54 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: hoppsan! ta bort ta bort! fel tråd xD Haha XD 23 sep, 2011 15:56 |
|
Borttagen
|
haha seriöst, way to much sugar o.o hyper och förvirrad samtidigt hehe 23 sep, 2011 16:01 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha seriöst, way to much sugar o.o hyper och förvirrad samtidigt hehe Haha XD Jag behöver inte socker, är redan tillräckligt hög på livet^^ Men du ska se mig när jag har druckit cola och är jättetrött, då blir jag super hyper och springer runt och flummar sönder XD 23 sep, 2011 16:06 |
|
ginny_ginny
Elev |
23 sep, 2011 16:19 |
|
tyri
Elev |
23 sep, 2011 18:59 |
|
Nintendo64
Elev |
hmm, det är för det mesta J-rock/pop.. sen blir det blandat, men mest rock, gillar ös i musiken
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
23 sep, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar bara på K-pop. Vilket faktiskt inte bara är pop o-o
23 sep, 2011 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen