Dobby?
Forum > Harry Potter > Dobby?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
prongs
Elev |
Skrivet av Mahoqny: Skrivet av themarauder: Haha, älskar i intervjuerna med Radcliffe när han berättar om hur det var att agera mot tennisbollen, haha! Åååh, har du länk eller i vilken film? jag skulle också vilja se det! dobby är så grym!! ♥ PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 12 dec, 2011 11:09 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Dobby blev först ritad, sedan gjord som "staty", och sedan animerad!
Imagination and dreaming is my life 12 dec, 2011 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen