Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ebbad
Elev |
3 aug, 2011 09:16 |
|
Bombarda
Elev |
meeer!
Kärlek till alla! 3 aug, 2011 10:06 |
|
EmilySwann
Elev |
3 aug, 2011 16:28 |
|
moii
Elev |
3 aug, 2011 18:52 |
|
Lily Evans
Elev |
Mer =)
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 3 aug, 2011 21:15 |
|
JuliaE
Elev |
Här kommer lite mer ^^
Kapitel 9 ------------------------ -Men Kate vart har du spelat Quidditch någonstans då? Alltså eftersom du säger att du spelat det mycket innan du började på Hogwarts? Draco log lite lätt och såg lite nyfiken ut på samma gång. -Men du vet Draco det finns faktiskt ängar som man kan spela Quidditch på också! Man behöver inte en riktig plan ju! Jag hånlog lite åt honom och han skrattade lite retsamt. När vi väl var framme vid Quidditch plan brast jag ut i ett litet ''Wow'' som blev lite överdrivit. -Hahah, så imponerande är det väl inte? Draco hånlog som åt mig och jag skrattade lite tyst. Vi hade blivit hyfsat bra kompisar, han var inte alls lika ''på'' som han var i början. -Hejsan allihop! Nu ska vi se vilka som blir uttagna till Slytherin's quidditch lag, ni är inte garanterade en plats om ni var med förra året. Alla har lika stor chans! Sa den lite blond-bruna killen med dom gråa ögonen. -Och jag heter Steve Bearly (på hittad) och jag är Slytherin's lag kapten! Men vi ska börja med några enkla saker för dom som vill bli sökare! Jag och Draco tog ett steg framåt som några andra elever för att visa att vi ville prova. Själv var jag inte speciellt duktig på det men jag ville testa. -Okej vad bra! Kom med mig här så ska jag visa er Den gyllene Kvicken! Sa Steve och började gå mot en stor brun ''låda''. Han öppnade den och tog ut Kvicken. -Vi ska köra 5 st omgångar (vi var 4 st som deltog) och den som fångar Kvicken flest gånger vinner! Så upp på era kvastar och ta den! Jag satte mig på min lite halvt nya Åskvigg och sparkade i från marken. Kvicken hade försvunnit och ingen såg den. -Jag kommer ta den alla gånger så du har inte en chans sötnos! Draco körde upp jämn sides med mig och log lite lätt. -Ha! Skulle inte tro det va! Sa jag lite spydigt och log, sen flög jag förbi honom med sån fart att hans kvast vacklade till lite. Jag såg kvicken! Där var den! Jag flög så fort jag kunde efter den men snart såg dom andra också det och var i full färd att jaga Kvicken. ------------------------------------------- Mer??
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
3 aug, 2011 22:31
Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 7 kl. 03:53
|
|
mine
Elev |
3 aug, 2011 22:34 |
|
EmilySwann
Elev |
3 aug, 2011 22:35 |
|
Ebbad
Elev |
3 aug, 2011 22:38 |
|
Lily Evans
Elev |
Mer =)
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 3 aug, 2011 22:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen